Ik ben opzoek naar een mediaspeler waarbij de hoofdtaak is muziek afspelen.
Ik heb me proberen te verdiepen in deze materie maar omdat zo goed als 99% voor film weergave zo een ding aanschaft gaan ook alle reviews daar over.
Het apparaat moet en eigen harde schijf kunnen bevatten, en het liefst een display op de behuizing zodat je ook zonder ingeschakelde tv door de mappen kunt browsen.
Ik vind de logitech oplossingen waarbij een harde schijn aansluiting mogelijk is echt te duur dus dat valt af.
Voorals nog denk ik dat ik bij of een ac ryan play-on of een mede8er MED500X uit kom.
Die missen helaas wel een display op de behuizing.
Maar ik kan dus nergens ervaringen vinden waarbij gesproken word over de software mogelijkheden met betrekking tot het afspelen van muziek.
Als voorbeeldje deze speler:
Terratec NOXON M740
Daar las ik in een review dit:
Kijk dat wil ik dus niet..
Zijn er apparaten die ik dus moet vergeten of apparaten die juist erg goed werken voor audio weergave.
Mijn budget is maximaal 200 euro, waarbij in eerste instantie via het netwerk streamen van de muziek een mogelijkheid is maar er moet echt uit eindelijk een interne hdd in.
Een display op de behuizing is een wens maar geen must.
Gebruikers vriendelijke software voor het browsen/sorteren/ selecteren van muziek bestanden/mappen is een must.
Ik heb me proberen te verdiepen in deze materie maar omdat zo goed als 99% voor film weergave zo een ding aanschaft gaan ook alle reviews daar over.
Het apparaat moet en eigen harde schijf kunnen bevatten, en het liefst een display op de behuizing zodat je ook zonder ingeschakelde tv door de mappen kunt browsen.
Ik vind de logitech oplossingen waarbij een harde schijn aansluiting mogelijk is echt te duur dus dat valt af.
Voorals nog denk ik dat ik bij of een ac ryan play-on of een mede8er MED500X uit kom.
Die missen helaas wel een display op de behuizing.
Maar ik kan dus nergens ervaringen vinden waarbij gesproken word over de software mogelijkheden met betrekking tot het afspelen van muziek.
Als voorbeeldje deze speler:
Terratec NOXON M740
Daar las ik in een review dit:
bron hififorumBediening is zeer makkelijk bij de instellingen menu's en bij het afspelen van video en foto materiaal. Wanneer je audio wilt spelen verandert de gebruiksinterface in een waardeloos monster waar je je al snel aan ergert. Je kunt geen ander album uitzoeken onder het spelen want dan stopt hij met spelen. Je kunt ook niet heen en weer door de mappenstructuur onder het spelen. Stop je de speler dan gaat hij terug naar het topje van het netwerk in plaats van de map waarin je daarvoor stond. Dit zijn bugs die wat mij betreft niet door de beugel kunnen, vooral omdat daarmee de bediening niet consistent is.
Kortom: Voor video is het een goede speler die ongeveer alles zonder problemen afspeelt, voor audio krijgt hij van mij vooralsnog een dikke min omdat hij daar bijna onbruikbaar is.
Kijk dat wil ik dus niet..

Zijn er apparaten die ik dus moet vergeten of apparaten die juist erg goed werken voor audio weergave.
Mijn budget is maximaal 200 euro, waarbij in eerste instantie via het netwerk streamen van de muziek een mogelijkheid is maar er moet echt uit eindelijk een interne hdd in.
Een display op de behuizing is een wens maar geen must.
Gebruikers vriendelijke software voor het browsen/sorteren/ selecteren van muziek bestanden/mappen is een must.
[ Voor 5% gewijzigd door Bommes op 29-01-2011 17:32 ]
If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.