Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

problemen windows 7

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views

Verwijderd

Topicstarter
Hey Tweakers!

Ik ben bezig met een pc in elkaar te zetten na fouten met het werkgeheugen had ik windows 7 home premium goed geinstalleerd werkte alles. Alleen deed de IDE schijf het niet, ik zet de pc uit en nu blijft hij hangen op Windows starten... staan. Ik heb opstart herstel gedraaid dit deed niks. Windows opnieuw geïnstalleerd en hij blijft nog steeds hangen op Windows starten. Weet iemand wat ik nu moet doen?

Alvast bedankt ^^

Tom

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Je zou kunnen beginnen met aanleren het woord 'probleem' uit je topictitels te laten ;)

Daarnaast wil het ook nog wel eens schelen als je aangeeft wat voor spullen je het uberhaupt over hebt, nu blijft het een beetje bij glazenbollen turen en daar kunnen we niet zo heel veel mee.

probeer het dus even opnieuw, en lees Het algemeen beleid (en dan met name de Quickstart) nog eens door zodat je een betere topicstart kan aanmaken? :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.