Bedankt voor jullie reactie's is inderdaad ziggo.
Ik heb de gaming router aangesloten op de modem en van de gaming router naar de apple.
Ik heb dit onder andere gedaan vanwege het uitbreiden van mijn draadloos bereik.
Ik heb de 120 mb pakket van ziggo en wil daar goed van gebruik kunnen maken. De gamingrouter hangt in de meterkast en is aangsloten op een printer en nog een extra pc. Die staan allemaal in de meterkast beetje krap maar het past aardig.

Op deze pc donwload ik van alles en nog wat en is bekabeld verbonden met de gaming router.
De apple extreme staat in de woonkamer en heeft dual band. En is bekabeld aangesloten op de gaming router. Daar op aangesloten zijn een PS3 bekabeld en een draadloos verbinding met een DELL laptop en een iMac.
Nu komt het soms wel is voor als de DELL aangaat de gaming router het internet stopt maar het netwerk blijft goed maar geeft ook soms wel kuren. De router is trouwens bloedheet en alle poorten worden gebruikt.
Daarom wil ik de apple en de gaming router een aparet internet verbinding geven. Heb pas nog een update geïnstalleerd op de gaming router maar zonder resultaat!