Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Opnemen van de PS3

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds dat ik in het bezit ben van Call Of Duty : Black Ops en er op YouTube veel commentary's worden gepost, wil ik dit ook eens proberen. Het probleem is dat ik dit spel speel op de PS3 en ik dus geen software kan gebruiken (zoals Fraps). Maar het schijnt dat er hardware bestaat die dingen kunnen opnemen van wat er op de TV afspeelt. Ik heb totaal geen ervaring en op Google worden er zoveel producten getoond dat ik er helemaal geen verschil kan zien. Iemand ervaring die me kan verder helpen ?

• AxzZzeL
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-11 11:39

AxzZzeL

maakt oogsnoep

Ik denk dat je gewoon iets van een opnameapparaat tussen je PS3 en TV moet hangen :) De goude oude videorecorder bijvoorbeeld maar dat wordt weer gedoe met omzetten naar je pc dus ik denk dat een hdrecorder goed moet werken. De PS3 stuurt z'n signaal toch via HDMI (heb verder geen kennis van dit systeem).

Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

• EnzymeNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-06 01:12

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

http://www.ps3-sense.nl/2...ial-capture-cardsdevices/

Je zou hier is naar kunnen kijken :) .

PSN ID: Enzyme-NL

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-11 20:45

psychoclown

Back in black

Gezien het een vraag/probleem betreft, verplaatst naar Spielerij - Problemen & Vragen.
Daarnaast even een titelfixje gedaan :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Je zoekt een HDMI capture card. Reken maar op 300 Euro +- .

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een HDPVR gevonden voor 200 euro, misschien dat ik hem goedkoper vind tweedehands. :) Toch bedankt voor de hulp. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2011 21:04 ]

Pagina: 1