Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Geheugen probleem, wordt er gek van.

Pagina: 1
Acties:
  • 463 views

Verwijderd

Topicstarter
Mijn computer ziet de volledige 8gb wel maar windows heeft 4 gb "reserverd". Allocation staan enabled, heb ook disabled geprobeert. Heb ook alle geheugen modules wel een keer verwisseld, maar nog krijg ik het probleem.

Weet iemand misschien iets?

hartelijk dank

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05:55
Windows 95 kan helemaal geen 8GB aan.

The devil is in the details.

• securitymayo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-10 21:24
wat meer info is wel handig idd :)

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-11 15:29
Ik gok op een 32-bits windows, en jullie ?

Verwijderd

Topicstarter
hehe ja zo'n digibeet ben ik nou ook weer niet, natuurlijk heb ik windows 7 - 64bit ;)

• Sebedees
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-11 08:27
En de rest van je specs?

[img]https://valid.x86.fr/cache/banner/tu4ztt-6.png[/img]

Verwijderd

Ik kijk in mijn speciale kristallen bol en zie dat je moederbord je gebruikte geheugenmodules niet ondersteund....

Gast, wat dacht je van wat meer bruikbare info?

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

i7 860 @ 4Ghz | Asus Maximus Gene 3 | 4x2GB OCZ 1333mhz | HD5850 2GB / 5870 1GB CFX | Zalman CNPS10X Extreme

Staat in zijn sig... Dus ik gok bovenstaande specs.. ;)

Wear Sunscreen!

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 27-11 12:57

• Dark
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:37

Dark

who tweaked the light?

Doe eens 'msconfig' intikken in het start/run vak, en vervolgens tabblad 'boot' knopje 'advanced options...'

als daar een vinkje staat bij maximum memory, weghalen, bevestigen en opnieuw booten ...

Verwijderd

@ Heatonme : Ik ga niet af op zijn sig... 8)7 Het enige dat ik aanneem zijn reparaties op mijn werk en mijn telefoon. De rest zoek ik uit en wil ik zeker weten _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2011 12:02 ]

• mushia
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-03-2024

mushia

In a World of LCD

Verwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 12:01:
@ Heatonme : Ik ga niet af op zijn sig... 8)7 Het enige dat ik aanneem zijn reparaties op mijn werk en mijn telefoon. De rest zoek ik uit en wil ik zeker weten _/-\o_
Offtopic: Precies! Want de info in mijn sig klopt ook niet meer, maar ik kan nergens vinden waar in het kan veranderen :o , wie of wie kan mij vertellen waar ik mijn sig kan wijzigen. Oja excusses voor het gebruiken van je topic voor mijn nederige probleempje :+

Q6600@3,2GHz (8*400) || Tuniq Tower 120 || Gigabyte P35 DS4 || Antec 900 + NeoHE Power 550 Watt || 4*1GB Kingston HyperX 4-4-4-12 || HD3850 || 2*WD-Raptor 74GB (Raid-0) || 2*Samsung Spinpoint F4 - 2TB (Raid-1) || 1*Samsung Spinpoint F1 - 1TB

• Dark
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:37

Dark

who tweaked the light?

mushia schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 12:20:
[...]

Offtopic: Precies! Want de info in mijn sig klopt ook niet meer, maar ik kan nergens vinden waar in het kan veranderen :o , wie of wie kan mij vertellen waar ik mijn sig kan wijzigen. Oja excusses voor het gebruiken van je topic voor mijn nederige probleempje :+
^ http://gathering.tweakers.net/forum/edit_user

• mushia
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-03-2024

mushia

In a World of LCD

Q6600@3,2GHz (8*400) || Tuniq Tower 120 || Gigabyte P35 DS4 || Antec 900 + NeoHE Power 550 Watt || 4*1GB Kingston HyperX 4-4-4-12 || HD3850 || 2*WD-Raptor 74GB (Raid-0) || 2*Samsung Spinpoint F4 - 2TB (Raid-1) || 1*Samsung Spinpoint F1 - 1TB

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04:17

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 11:13:
hehe ja zo'n digibeet ben ik nou ook weer niet, natuurlijk heb ik windows 7 - 64bit ;)
Misschien niet zo'n digibeet, maar je hebt helaas niet al te goed begrepen hoe het hier op GoT werkt.

Een aanrader:
Het algemeen beleid #quickstart

Op GoT is het de bedoeling dat je doet wat je zelf kunt voordat je een topic opent, en dat je volledig en duidelijk bent als je een topic opent, onder andere door het in het juiste subforum te openen en aan te geven wat de situatie is (volledige specs) en wat je zelf allemaal gezocht en gedaan hebt.

Ik heb het gevoel dat je op GoT nog niet gezocht hebt, aangezien je het subforum Processors, Moederborden & Geheugen over het hoofd gezien hebt. In dat subforum hebben we trouwens een FAQ, en in die FAQ staat:

PMG FAQ - 4GB en desktop PC's

Begin maar met de dingen die daar staan te controleren.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.