Medion X7377 D

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag de MEDION ERAZER X7377 D opgehaald tijdens de BTW vrije weken bij de Mediamarkt in Groningen. Was eerst van plan om te gaan voor de X7378 maar die bleek in Groningen niet verkocht te worden. Met de BTW eraf komt de grote broer X7377 op 1091 euro. Volgens mij een redelijke prijs voor een sandy bridge systeem met de volgende specificaties (net geupdate):
  • Intel® Core™ i7 2600 processor
  • Windows® 7 Home Premium
  • AMD Radeon™ HD 6870 PCI Express videokaart
  • Samsung 8 GB (8192 MB) DDR3-SDRAM werkgeheugen (2x4)
  • INTEL 80 GB Solid State Drive (SSD2A2M080G2GC)
  • Hitachi CinemaStar 5K1000 HCS5C1010CLA382 1 TB
  • 1 Hot-swappable wisselframe voor harde schijf
Draait nu als een zonnetje, en bijna geluidsloos. Straks mijn 2 TB schijf uit mijn oude PC in de wisselframe monteren en klaar. Bijna niets op dit systeem aan te merken volgens mij. De kast ziet er van binnen netjes uit maar heeft wel weer die lelijke toeterkoeling. Verder zit er geen firewire en geen e-sate aansluiting op en is er maar plaats voor 2 geheugenmodules. Dat zijn dan ook de enige minpunten die ik vooralsnog kan verzinnen.
Ik ben benieuwd wat jullie mening over dit systeem is alvorens ik hem ga aanbevelen aan een kameraad. Benchmark volgt later......

Linkje: http://web.medion.com/mediamarkt/x7377d/nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is precies de nut van dit topic? GoT is een discussieforum, geen plek om met je nieuwste spullen te patsen. En ja, daar lijkt het op.

Een ervaringentopic mag ook, maar in dat geval moet de topicstart iets uitgebeider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Excuses als dit bericht niet in het juiste forumonderdeel staat. Het is mijn eerste post in een dergelijk forum. Ik zal de uitgebreide forumhandleiding nog eens in detail doornemen om te kijken hoe ik een ervaringstopic kan aanmaken of deze discussie kan verplaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey zonnebloem1,

'k Twijfel om de Medion 7377 aan te kopen.

Kan je me zeggen of je er nog tevrede over bent ?
Hoe zit het met game performance ? Is die voldoende voor games zoals Modern Warfare, BattleField2, Call of Duty, enzovoort ?

EDH