Toon posts:

Huidige Abbo omzetten naar nieuw abbo

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen,

Ik had even een vraagje voor de deskundige onder ons.

Mijn huidige abbonement loopt bij HI, en deze kan ik verlengen vanaf 3 februari.
Alleen nu komt het, ik wil graag overstappen naar een andere provider voor de IPhone 4.

Kan ik dan al eerder overstappen? Of moet ik ook echt wachten tot het 3 februari is, wanneer ik bij mijn eigen provider zou mogen verlengen.

Ik hoor graag van jullie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Je zult gewoon je contract bij je huidige aanbieder moeten uitzitten.
Daar heb je immers voor getekend en daar heeft verlengen niets mee te maken, want ook als je eerder verlengt (de twee/drie maanden voor einddatum waar je het over hebt), dan zul je die twee/drie maanden + nieuwe contractduur moeten uitzitten.

[ Voor 136% gewijzigd door EWK op 29-01-2011 10:27 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
EWK schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 10:21:
Je zult gewoon je contract bij je huidige aanbieder moeten uitzitten.
Daar heb je immers voor getekend en daar heeft verlengen niets mee te maken, want ook als je eerder verlengt (de twee/drie maanden voor einddatum waar je het over hebt), dan zul je die twee/drie maanden + nieuwe contractduur moeten uitzitten.
Ja, dat begrijp ik ook wel, alleen is het wel toegestaan om eerder een nieuw abbonement aftesluiten bij een andere provider.

Want wanneer ik in de webshop van hi wil kijken staat er dat dat pas kan vanaf 3 februari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:05
Als jij netjes je rekening betaald, mag je er ook 20 tegelijk nemen.