Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• jwbagger
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10 14:41

jwbagger

,.-~'`'~-.,

Topicstarter
af en toe heeft mijn blackberry wat rare probleempjes bij het openen van smsjes. Na een aantal smsjes sturen krijg ik soms een bepaald smsje niet meer geopend (terwijl andere het nog wel doen). De oplossing is dan om de BB te rebooten (batt er uit) ,en dan werkt het allemaal weer.

Zo ook net weer het ding gereboot. Alleen nu na het opstarten is heel mijn agenda leeg! Gewoon helemaal leeg! Geen afspraken uit het verleden, maar ik kan ook geen toekomstige afspraken meer zien, gewoon helemaal niks! Alsof het een nieuwe kale lege agenda is...

Dit is echt te frustrerend voor woorden.... wat is hier gebeurd?? En nu durf ik echt niets meer met dat ding te doen, want kan ik nog ergens mijn agenda achterhalen als ik niks overschrijf?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wat heb je zelf al geprobeerd om het probleem op te lossen?

• jwbagger

jwbagger

,.-~'`'~-.,

Topicstarter
ik heb gekeken of er wellicht een andere collectie op geselecteerd stond, maar hij stond nog gewoon op 'alle', dus zou in principe gewoon alles moeten weergeven wat er is. Dus dat heeft niet geholpen.

Via de desktop manager lijkt er ook niets meer op te staan:
Afbeeldingslocatie: http://jw.innovatix.nl/got/bb-agenda.PNG

Verder zou ik niet weten wat ik verder zou kunnen proberen om de data te recoveren?

• jwbagger

jwbagger

,.-~'`'~-.,

Topicstarter
iemand enig idee hoe ik mijn data kan recoveren?
Het wordt zo vaak van de daken geschreeuwd dat van een gewiste BB nog allerlei persoonlijke data geplukt kan worden, dus waarom nu niet van een BB waar spontaan de agenda van verdwenen is? Die gegevens moeten toch nog wel ergens staan?

• Nieknikey
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 31-10 06:42
Zou het echt niet weten.

Wat ik niet snap is dat als die agenda zo van levensbelang voor je is, waarom maak je er geen backups van? Is erg makkelijk met het bijgeleverde programma van blackberry.

• jwbagger

jwbagger

,.-~'`'~-.,

Topicstarter
Dank voor het advies, en ook zeker iets wat ik vanaf nu wel ga doen... Maar het is weinig relevant voor het oplossen van het probleem op dit moment. Helaas is de situatie zoals-ie nu is...

Gek dat er normaal gesproken wordt geschreeuwd dat blackberries enorm bomvol zitten met userdata, welke "o-zo-vaak, dus heel gevaarlijk" gerecovered zouden kunnen worden... en dat er nu niemand een oplossing voor dit probleem lijkt te weten...

• Neus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-11 11:26

Neus

www.zenaconsult.com

Tuurlijk kan je alles recoveren, mits je maar een backup hebt...

Very funny, Scotty... Now beam down my clothes !

Verwijderd

jwbagger schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 23:38:
af en toe heeft mijn blackberry wat rare probleempjes bij het openen van smsjes. Na een aantal smsjes sturen krijg ik soms een bepaald smsje niet meer geopend (terwijl andere het nog wel doen). De oplossing is dan om de BB te rebooten (batt er uit) ,en dan werkt het allemaal weer.

Zo ook net weer het ding gereboot. Alleen nu na het opstarten is heel mijn agenda leeg! Gewoon helemaal leeg! Geen afspraken uit het verleden, maar ik kan ook geen toekomstige afspraken meer zien, gewoon helemaal niks! Alsof het een nieuwe kale lege agenda is...

Dit is echt te frustrerend voor woorden.... wat is hier gebeurd?? En nu durf ik echt niets meer met dat ding te doen, want kan ik nog ergens mijn agenda achterhalen als ik niks overschrijf?
Om welke BB gaat het en welke rom heb je op je telefoon? :?

Dat zijn ffvragen die in me opkomen. Wees duidelijker graag :P

• Pixeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:21

Pixeltje

Woo-woohoo!

Wat Mike29 zegt, en nog een suggestie: Al geprobeerd om te telefoon soft uit te zetten (dus menu-shutdown) en dan weer aan? Wie weet..

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust

• denivan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-11 09:05

denivan

de enige

Stond de data enkel op je BB of werd deze gesynchroniseerd ? (exchange, outlook, .... ) ?

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, "Where the heck is the ceiling?!"

• jwbagger

jwbagger

,.-~'`'~-.,

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2011 @ 11:20:
[...]

Om welke BB gaat het en welke rom heb je op je telefoon? :?

Dat zijn ffvragen die in me opkomen. Wees duidelijker graag :P
BB 9700 bold, software v5.0.0.586
Pixeltje schreef op maandag 07 februari 2011 @ 11:24:
Wat Mike29 zegt, en nog een suggestie: Al geprobeerd om te telefoon soft uit te zetten (dus menu-shutdown) en dan weer aan? Wie weet..
al meermaals geprobeerd, en nu ook.. maar nee, dat helpt niks. De data lijkt gewoon helemaal verdwenen, ook volgens de desktop software, die ziet een lege database. Daarom de vraag of er een mogelijkheid is om het te recoveren, niet simpel een backup terugzetten dus.
denivan schreef op maandag 07 februari 2011 @ 11:37:
Stond de data enkel op je BB of werd deze gesynchroniseerd ? (exchange, outlook, .... ) ?
zoals ik hierboven al gezegd heb, helaas, dat is dus niet het geval. Anders had ik 't inderdaad zo terug kunnen zetten..

• RuntimeError
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-11 01:38
jwbagger schreef op maandag 07 februari 2011 @ 13:25:

[...]

zoals ik hierboven al gezegd heb, helaas, dat is dus niet het geval. Anders had ik 't inderdaad zo terug kunnen zetten..
Dan is dit een goede les voor je. Belangrijke data nooit maar op 1 locatie opslaan. Ga er maar vanuit dat je het echt kwijt bent...
Pagina: 1