Onbetrouwbare amazon

Pagina: 1
Acties:
  • 595 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Ik wilde toch een waarschuwing geven voor mede tweakers. Ik heb altijd met de volste vertrouwen artikelen gekocht via Amazon websites.

Maar in de afgelopen maand is mijn vertrouwen in amazon toch danig afgenomen,

1)Ik heb een headset gekocht via Amazon.De Sennheiser MM50. het blijken fakes te zijn. De headset werd verkocht via een van de partners van amazon. gelukkig kreeg ik het teruggestort van amazon. Maar ik had niet verwacht dat een amazon bedrijf nep artikelen zouden verkopen.
Bij googlen blijken de amazon partner winkels helemaal niet betrouwbaar te zijn. Er wordt dus helemaal niet op gecontroleerd en je kan bijna net zo goed winkelen via ebay.
nadeel hier is dat bij het winkelen op amazon is het niet altijd even duidelijk of je het via amazon of via een partner winkelt.

Dus wees gewaarschuwd. De amazon klachten team loste mijn probleem op...maar dan moet je er net acter komen dat je een fake had gekocht.

2) Nog veel erger is de zogenaamde "audible" scam. Audible is een amazon company die audio boeken verkopen. je kan dan lid worden waarmee je boken kan kopen. Via amazon werd mij een aanbod gedaan en ik heb daarmee ingestemd in een gratis trial periode.
helaas werkte audible niet goed bij mij. Ik heb mijn trial direct geannuleerd maar dat werd(achteraf dus) blijkbaar niet geaccepteerd. Er wordt nu automatisch abonnementskosten geincasseerd.

Dit vind ik eigenlijk een zeer grote probleem. Want wat weerhoudt een bedrijf te blijven incasseren als zij je annuleringw eigeren te accepteren.

Als stappen heb ik emails gstuurd naar audible en amazon. En ik overweeg om mijn creditcard company hierover op de hoogte te stellen. Bij het googlen lees ik dat audible dit al jaren flikken. Helaas ben ik dus met open ogen ingetrapt. Mede op mijn vertrouwen in amazon';s goede naam.

Anyway ik laat jullie weten hoe het is gegaan. En in de tussentijd....wees gewaaschuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie het probleem niet? Je hebt het toch van Amazon tegoed gekregen? Dat heb je bij Ebay ed niet hoor.

Als je er niet achter komt dat je een fake hebt, wat maakt het dan nog uit? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 19:38:

Anyway ik laat jullie weten hoe het is gegaan. En in de tussentijd....wees gewaaschuwd.
Dank voor de waarschuwing. GoT is echter een discussieforum en bij gebrek aan discussie doen we hier even een slotje op :)

Dit topic is gesloten.