[Joomla] Website laat niks meer zien

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Beste Tweakers

Ik was druk bezig met het maken van een Joomla 1.5.22 website. Ineens kan ik er niet meer inkomen: zowel de back- als de frontend is blanco. De tabellen staan nog gewoon bij mijn phpmyadmin en de bestanden staan nog gewoon op de server. Heb tussen de Help en google gezocht, maar kan niets vinden. Ik snap niet wat er mis is. Weet iemand misschien een oplossing? Vriendelijk bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzios
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Tazzios

..

wat was je als laatst aan het doen?

ideeen op dit moment:
-installation map terug zetten?
-bestanden nog een keertje heen kopieren

[ Voor 32% gewijzigd door Tazzios op 28-01-2011 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0rnelis
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-08 22:21
Wat heb je zelf al geprobeerd? Waar was je mee bezig als laatste? Heb je een vermoeden?

Met een omschrijving 'de website doet het niet' kunnen anderen ook weinig doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 12:20
Kijk even of je error_reporting aan hebt staan en je display_errors

zie:
http://php.net/manual/en/errorfunc.configuration.php

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Sorry voor de rare topictitel , ik weet niet hoe ik beter mijn probleem in de topictitel kan zetten

Ik was laatst in de configfile van de webshopplugin Simple Caddy bezig van Joomla om de valuta van CAD naar Euro om te zetten
Joomla was al geïnstalleerd een paar dagen, het is dus niet bij de installatie mis gegaan.

Ik heb een vermoeden dat er iets met die configfile is maar ik weet het echt niet zeker.

Ik snap niet echt waar ik kan zien of error_reporting en displayer_errors aan of uit staan
(http://www.php.net/manual...n.php#ini.error-reporting)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 07:09
ik doe een gok... joomla gebruikt iets als xsl templates en het euroteken die wordt gebruik is van een andere Encoding dan de xsl parser gebruikt. Dit zou normaal een error moeten opleveren, maar zoals ik vaker heb meegemaakt geeft dit lege pagina. Probeer dit tekens eens te verwijderen, maar vraag mij niet af waar dit teken staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Ik ben al begonnen met een nieuwe installatie van Joomla omdat ik er anders teveel tijd in steek. Hopelijk werkt dit
Pagina: 1