X-Fi Titanium Dolby Output

Pagina: 1
Acties:

• Gurty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-01 10:03
Beste Tweakers,

Ik zit helaas met een probleem, ik heb een X-Fi Titanium in mijn PC zitten. Deze heb ik verbonden met spidf op mijn versterker. Nu heb ik in de Creative Console aangegeven dat de Encoder Dolby Digital is.
Maar nu heb ik alleen Dolby Digital wat eruit komt, dus spellen of mp3tjes hoor ik er niet uit komen
Weet iemand van jullie misschien een mooie oplossing?

Receiver: JVC RX8032V

[ Voor 5% gewijzigd door Gurty op 28-01-2011 15:22 ]

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 31-01 20:40

The Zep Man

🏴‍☠️

Aangenomen dat je OS Vista of 7 is (jammer dat deze informatie mist...): heb je het standaard afspeelapparaat van Windows op 'Speakers' gezet? Deze moet hierop namelijk staan, ondanks dat je je digitale uitgang gebruikt.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-01 06:54

Wiethoofd

Broadcast TOM

Dat kun je aangeven onder 'Digitale I/O' (opstartconsole) of 'SPDIF-invoer/-uitvoer' (creative configuratiescherm): 'stereo-mix met digitale uitvoer afspelen'

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Gurty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-01 10:03
@The Zep Man & Wiethoofd

Bedankt!! Ik zit al vanaf 09:00 te proberen en te pielen! Maar eindelijk is Dead Space in 5.1 te spelen via me versterker. Mijn dank is erg groot!

Topic kan op slot.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:05

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Geluidskaarten zijn audiodevices, en iets als een X-Fi zou je zelfs als Hi-Fi kunnen bestempelen. Waarom dump je dan een vraag erover in Overige Hardware, in plaats van het in Audio & HiFi te posten :?

Move OH -> AH

Oh, en lees Het algemeen beleid #topiceinde eens - het is hier geen helpdesk met tickets oid, "opgesloste" vragen gaan niet op slot :o

Oslik blyat! Oslik!