Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Volgens mij zit je met deze temperatuur wel goed hoor. Natuurlijk kun je de komende zomer problemen krijgen. Maar misschien zou je dan met 2.1 volt het misschien wel volhouden. Maar ik zou dit pas doen als je stabiliteitsproblemen krijgt.
In elk geval denk ik niet dat je CPU spontaan zal imploderen door de huidige temperatuur.
In elk geval denk ik niet dat je CPU spontaan zal imploderen door de huidige temperatuur.
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
Het standaard voltage is 2,00 volt, dus waarom zou je dat naar beneden doen, want hij is wel overgeclocked.
Nou ik dacht:
Minder volt = Minder wrijving = Minder warm?
Minder volt = Minder wrijving = Minder warm?
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Verwijderd
Je kunt het toch proberen?
Kan geen kwaad lijkt me.
Je kunt natuurlijk ook beter koelen en misschien nóg hoger oc
Kan geen kwaad lijkt me.
Je kunt natuurlijk ook beter koelen en misschien nóg hoger oc
Die 266 van mijn moeder draait op 448 op standaard 2.0 volt. wordt 27c op bx-6, niet dat dat echt opschiet, want hij heeft geen cache en staat trouwens nooit aan, maar rc5 is geduldig.
die temp moet op zich wel kunnen volgens mij. Maar beter koelen kan natuurlijk ook altijd.
Koelpasta? Lappen? meer fans in je kast hangen?
Koelpasta? Lappen? meer fans in je kast hangen?
Pagina: 1