[T-Mobile] belt niet terug na melden dekkingsprobleem

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19-09 09:25
Heeft tmobile eindelijk een mogelijkheid om via een online formulier bij hun dekkingskaart een klacht te sturen over slechte dekking, reageren ze daar vervolgens niet op :(

Ik heb afgelopen weekend de vragenlijst ingevuld om aan te geven dat ik thuis problemen heb met mijn verbinding en daangegeven dat ik graag wordt teruggebeld. Tmobile geeft aan dat je dan binnen 4 dagen wordt teruggebeld... we zijn inmiddels bijna een week verder en nog niets.

Eerlijkheid gebied me wel te melden dat ik eerder als ik problemen had met tmobile, wel altijd snel en correct geholpen ben.

Heeft iemand van jullie dezelfde ervaring en misschien nog een andere manier om problemen met de dekking op je thuisadres in behandeling te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Heel simpel: klantenservice bellen of mailen?

(eigen ervaringen vorig jaar waren belabberd overigens...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 19:59

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Welk formulier?

En ja, van de 41 formulieren die op nieuws: T-Mobile vraagt klanten dekkingsvragen in te vullen - update genoemd staan, ben ik welgeteld 1 keer teruggebeld... Uiteindelijk alsnog zonder constructief resultaat.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvalks
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-09 14:17
[b]Heeft iemand van jullie dezelfde ervaring en misschien nog een andere manier om problemen met de dekking op je thuisadres in behandeling te krijgen?
Ja, dezelfde ervaring. Maar verwacht niet meer als 1 tot 2 maanden een korting op je abonnement..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
MAX3400 schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 11:38:
Welk formulier?

En ja, van de 41 formulieren die op nieuws: T-Mobile vraagt klanten dekkingsvragen in te vullen - update genoemd staan, ben ik welgeteld 1 keer teruggebeld... Uiteindelijk alsnog zonder constructief resultaat.
Dat is inderdaad het formulier wat ik bedoel. Hmm :(
Ik hoop toch echt dat ze proberen het probleem op te lossen, een korting heb ik weinig aan als ik geen dekking heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Tja.. dekkingsprobleem. Misschien hebben ze je geprobeerd te bellen, maar is er geen dekking/bereik. ;)

Oplossing is om zelf even te bellen of te mailen, of de ouderwetse pen te gebruiken (en postzegels).

[ Voor 3% gewijzigd door Lumics op 28-01-2011 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 19:59

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Gadgeteer schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 13:00:
[...]

Dat is inderdaad het formulier wat ik bedoel. Hmm :(
Ik hoop toch echt dat ze proberen het probleem op te lossen, een korting heb ik weinig aan als ik geen dekking heb.
Forget it... Ik had op een bepaalde plek (gewoon Randstad) geen internet op mijn telefoon... Was het antwoord: dat is niet uw huisadres dus helpen we u niet.

En voor thuis, ze willen minstens altijd nog een melding, een kruistest zelf laten uitvoeren en meer van dat soort geneuzel. De kans dat ze echt een blind spot bij jou op de slaapkamer/toilet gaan oplossen = 0.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kriebelkous
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-03 13:54
Lumics schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 13:03:
Tja.. dekkingsbereik. Misschien hebben ze je geprobeerd te bellen, maar is er geen dekking. ;)
je bent me net voor :)

www.racetalk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Kruistest al gedaan, het speelt om mijn huisadres..

T-Mobile komt voor zo ver mij bekend in actie wanneer het OF je huisadres betreft of je werkadres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:44
Gadgeteer schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 15:15:
T-Mobile komt voor zo ver mij bekend in actie wanneer het OF je huisadres betreft of je werkadres.
Ik bevestig uit eigen ervaring even wat MAX3400 al schrijft: "De kans dat ze echt een blind spot bij jou op de slaapkamer/toilet gaan oplossen = 0.". Tegen mij werd gezegd dat er aan dekkingsproblemen *binnenshuis* niets gedaan wordt. Abonnementstijd uitzitten en een andere aanbieder kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
In het verleden heb ik serieus bij T-mobile geklaagd over, idd, dekkingsklachten. Het gevolg: na een 'technisch onderzoek' mocht ik (en mijn vrouw ook) uit eindelijk het contract vervroegd opzeggen omdat ze geen goede dekking kunnen garanderen op mijn adres. Dit alles heb ik via de telefoon bij ze aangekaart, ik heb niets met formulieren of mail gedaan. :Y)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:52

samo

yo/wassup

Ik heb op een gegeven moment voor iedere klacht een apart formulier ingevuld, dus ook meerdere op een dag. Uiteindelijk - na 4 dagen - wel opgebeld. Meisje had niet veel te melden maar na lang doorzeuren toch tot een oplossing gekomen (in mijn geval veel geld terug, abo opzeggen en tel. terug sturen)

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Wij hebben onze telefoons niet terug hoeven te sturen. Wel liep die discussie nogal hoog op, maar ik heb mijn poot stijf gehouden en dat heeft dus geholpen. (Mijn argument: ik lap al maanden abbo-geld aan jullie terwijl ik thuis niet eens kan bellen.)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Ik kan thuis wel bellen, gesprek valt alleen wel geregeld weg en dan moet ik terugbellen.
Bij bekenden geen probleem maar wanneer je bijvoorbeeld gebeld door een anoniem bellende potentiele werkgever dan wordt het al wat vervelender.

Verder zou ik het raar vinden wanneer ik mijn telefoon moet inleveren terwijl ik al een groot deel daarvan heb betaald in mijn abonnementskosten. Aan de andere kant ben ik inmiddels zover dat ik zoiets heb van jammer voor die telefoon.

Ik heb e.e.a. ook op het forum van tmobile vermeld en ik heb van webcare vernomen dat ik toch ga worden teruggebeld. Ik laat jullie nog weten of tmobile mij ondanks dit als tevreden klant uitzwaait (na mijn abo stap ik zowieso over) of dat ik mensen zal adviseren zsm te stoppen met ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Sorcerer8472

Mens sana?

Wat betreft wegvallende gesprekken en oplossing van capaciteitsproblemen: volgens mij heeft T-Mobile vooral nieuwe software uitgerold en verder niet heel veel gedaan aan de dekking zelf:
http://www.nokiasiemensne...martphone-user-experience
(voor de geeks onder ons die dit interessant vinden :P)

[ Voor 5% gewijzigd door Sorcerer8472 op 30-01-2011 12:38 ]

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Mobile Experts
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-03-2021

T-Mobile Experts

Bedrijfsaccount T-Mobile
@Gadgeteer
Je hebt afgelopen vrijdag een reactie ontvangen op jouw vraag via het T-Mobile Forum. Mijn collega heeft aangegeven dat de termijn van 4 werkdagen op dit moment niet gehaald wordt. Mijn excuses hiervoor.

Je verzoek van 22 januari wordt nog opgepakt.

Cindy
T-Mobile Webcare

T-Mobile Netherlands BV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:10

SeatRider

Hips don't lie

Nette reactie _/-\o_

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Ja, het webcareteam is altijd wel correct. Ik heb in het verleden dan ook goede ervaringen mee gehad.
Hetgeen waar ik nu eigenlijk een beetje teleurgesteld van wordt is het feit dat je een formulier kan invullen mbt slechte dekking en dat je dan een mail krijgt met de bevestiging dat je binnen 4 dagen gebeld wordt terwijl dat momenteel niet haalbaar blijkt.

Het zou mijner inziens veel beter zijn om die termijn in die mail aan te passen of erbij te zetten dat deze termijn momenteel niet haalbaar is.

Uiteraard ga ik er nog steeds van uit dat dit opgelost wordt, ik hoop alleen dat dat niet meer weken/maanden op zich laat wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Mobile Experts
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-03-2021

T-Mobile Experts

Bedrijfsaccount T-Mobile
@Gadgeteer,

We hebben navraag voor je gedaan en ze zijn momenteel bezig met de verzoeken van 20 en 21 januari.

Richard
T-Mobile Webcare

T-Mobile Netherlands BV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
22 januari mail gekregen dat ik binnen 4 werkdagen wordt gebeld...

De enigen waarvan ik iets verneem af en toe is (zijn) de mensen van webcare via een reactie hier of op het tmobile forum en alleen met de boodschap dat ik geduld moet hebben.
Wel las ik op het tmobileforum een reactie van webcare van vandaag waarin klant advies krijgt hetzelfde webform in te vullen en de melding dat ze nu direct bellen. Ik was eerder best positief over ze maar nu lijkt het toch een serieus probleem te worden.
:( :-(

Exit: opgelost. Ben vandaag gebeld en bij tmobile is bekend dat mijn adres een slechte dekking heeft. Mijn contract is ontbonden. Het heeft te maken met het type mast wat minder signaal geeft ofzoiets, een andere mast staat te ver weg maar levert wel gprs en iedere keer als de iPhone schakelt naar andere mast, valt gesprek weg. Ofzoiets..

Ik ben in ieder geval tevreden over de afhandeling

[ Voor 39% gewijzigd door Gadgeteer op 03-02-2011 18:41 ]

Pagina: 1