• Deke
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2022
Ik ben mij aan het oriënteren op een nieuwe PC en kwam via via op http://klatt-it.de/.

Een Duitse computerwinkel die ook verzend naar NL en overal (in Duitsland) goede recensies krijgt. Kijkend naar de prijzen en de onderdelen, scheelt het minimaal €150 in vergelijking met NL aanbieders zoals Paradigit.

Verhaal op papier klinkt dus goed, maar hoe is de praktijk? Het is geen winkel waar je vanuit NL even langsgaat (halverwege Duitsland)

Oftewel is iemand mij voorgegaan en wat waren jouw ervaringen?

• fonsoy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-01 23:27
Ik zou eens naar het shopping forum gaan voor dit topic.

Lenovo W520 - i7 2720QM - 8GB DDR3 1333Mhz - 1080p - Nvidia 1000M - 9 cell accu

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:30
Valt toch wel mee. Paradigit is gewoon niet de goedkoopste. Maar Nederlandse webshops zijn nog wel goedkoper. Ik zie veel oude laptops staan. Maar een K52F van Asus is wel recent. Kost daar 485 euro, in Nederland minder en krijg je een betere processor:
pricewatch: Asus K52F-EX575V

En de desktops zijn best gunstig, maar ook goedkope shops zoals Azerty bieden assemblage aan. Het verschil is erg klein imho. Verkijk je er ook niet op dat ze vooral goedkope budgetsystemen leveren. Dat kost ook niks, maar je krijg ook een computer die je 5 jaar geleden al kon kopen als je kijkt naar de performance.

[ Voor 29% gewijzigd door GENETX op 28-01-2011 12:39 ]