Win7 blijft in Splash screen. Remote desktop kan wel gewoon

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09 13:09
Ik heb hier een Dell Latitude E6410 staan waar ik Truecrypt op installeer en die blijft hangen in het windows splash creen (starting windows) bij het opstarten nadat ik truecrypt de disk laat encrypten.

Vreemd genoeg kan ik er wel gewoon naar remote desktoppen en kom ik gewoon op de desktop.

Iemand dit wel eens gehad? Het lijkt icm truecrypt te zijn, maar ik heb meer 6410's encrypt en dat ging altijd normaal.

Vooral dat ik gewoon kan remote desktoppen is erg raar. Zo nog maar eens een externe monitor aansluiten.

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kosh66
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 31-07 21:40
Via RDP kijken in de "eventvwr" en kijken wat er misgaat in het syslog danwel applog. Hopelijk levert dit meer info op, of waar je in ieder geval iets mee kunt.

[ Voor 7% gewijzigd door Kosh66 op 28-01-2011 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09 13:09
Kosh66 schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 10:01:
Via RDP kijken in de "eventvwr" en kijken wat er misgaat in het syslog danwel applog. Hopelijk levert dit meer info op, of waar je in ieder geval iets mee kunt.
Daar was niets te zien...echter! :) Nieuwe videodriver geinstalleerd (intel) en hij starte zojuist vrolijk door gewoon op het laptopscherm |:(

Ik kan alleen de link: zonder truecrypt geen probleem, met truecrypt wel een probleem nog niet leggen.

Dus er kan eigenlijk een slotje op :)

[ Voor 3% gewijzigd door basset op 28-01-2011 10:57 ]

Hop,hop,hop!