Onlangs is het scherm van mijn Asus laptop plots gebarsten bij de rechter bovenhoek. Nu is dat ook de plek waar ik hem doorgaans dichtklap, dus het lijkt er op dat het scherm stuk is gegaan doordat ik hem gewoon (herhaald) normaal heb dichtgeduwd. Asus besteed blijkbaar tegenwoordig z'n reparaties uit aan een of ander raar bedrijfje, en van dat bedrijf kreeg ik de melding dat er val stoot of drukschade was, en ik dus even 320,- euro zou moeten betalen voor de reparatie van deze 6 maanden oude laptop.Bedrijf gemaild, krijg ik na een kleine 2 weken eindelijk reactie, heeft het de strekking, "ga nu maar snel betalen, anders zullen we je laptop eens milieu vriendelijk vernietigen". Hmm, lekkere uitbesteding doet Asus tegenwoordig, zal niet zo snel meer iets van Asus kopen nu denk ik na zo'n ervaring.
Mijn vraagje, klopt het dat als een laptop stuk gaat op deze manier (gewoon dicht doen van het scherm met een hand), dat dit buiten de garantie zou vallen? Volgens mij is dit namelijk gewoon gebruik, en vind ik de conclusie val stoot of drukschade erg ver gezocht.
Mijn vraagje, klopt het dat als een laptop stuk gaat op deze manier (gewoon dicht doen van het scherm met een hand), dat dit buiten de garantie zou vallen? Volgens mij is dit namelijk gewoon gebruik, en vind ik de conclusie val stoot of drukschade erg ver gezocht.