Toon posts:

Mag ik vragen waarom...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dittopic opeens gesloten is?? :?

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Omdat je ongeduldig bent
en dit is nou niet HET forum voor dit soort onderwerpen
zul je zien dat deze ook zo dicht gaat>:)

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-02 21:55

Jaymz

Keep on moving !

Als je wat geduldiger was had je nog wat credit kunnen krijgen.
Dit is de "sluitingstekst"

Seems obvious to <font color="#df040f">* Jaymz</font>

Verwijderd

Topicstarter
Op Thursday 15 March 2001 21:43 schreef YT-Croc het volgende:
Omdat je ongeduldig bent
en dit is nou niet HET forum voor dit soort onderwerpen
zul je zien dat deze ook zo dicht gaat>:)
Ongeduldig??
Misschien wat overnieuwsgierig. Maar om het dan af te doen met het sluiten van mij topic zonder dat er maar geflamed werd, iets illegaals besproken werd of wat dan ook vind ik wel heel kort af...

Ik houd het dan maar op een boze/slechte bui van de modjes....

• Jaymz
  • Laatst online: 15-02 21:55

Jaymz

Keep on moving !

Noem het (bijna) zero-tolerance.

[edit o<->e]

• AntonT
  • Laatst online: 11:26

AntonT

One Ton!

Jij, als enkel persoon, wil graag daarnaartoe. Leuk. In principe staan we threads toe waar iedereen wat aan heeft. Je had dus geluk dat ie ff open stond. Toch vind ik het elk uur omhoog halen van een thread zeer irritant en zeker niet nodig.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op Thursday 15 March 2001 21:46 schreef Tweakert het volgende:
Ik houd het dan maar op een boze/slechte bui van de modjes....
Nee hoor.. het is gewoon mateloos irritant als je onnodig omhoog gaat schoppen... Heeft niks te maken met een slechte bui want ik ben vandaag in een prima bui en heb precies hetzelfde gedaan in een ander topic :D

Verwijderd

Topicstarter
Op Thursday 15 March 2001 21:47 schreef Jaymz het volgende:
Noem het (bijna) zore-tolerance.
2 dingen
1) Waarom zero tolerance...

2) Ik doe toch niks fout?? (Nieuwsgierigheid en ongeduldig zijn is immers menselijk, zeker voor jongeren)

Verwijderd

Topicstarter
Op Thursday 15 March 2001 21:48 schreef AntonT het volgende:
Jij, als enkel persoon, wil graag daarnaartoe. Leuk. In principe staan we threads toe waar iedereen wat aan heeft. Je had dus geluk dat ie ff open stond. Toch vind ik het elk uur omhoog halen van een thread zeer irritant en zeker niet nodig.
Owkee ben ik misschien een beetje kort-af geweest...meerder mensen willen daar naar toe. En dat elk uur omhoog halen van de thread slaat ook als een pik in een slagroomtaart. Ik reageerde gewoon op het bovenstaande.

• IceStorm

IceStorm

Waarom zero tolerance? Omdat het hier anders een zooi wordt (history my friend)..

En met nieuwsgierig zijn is niks mis.. maar daar heeft dit niks mee te maken.. Het is gewoon zeuren/irritant overkomen. Ongeduldig is ook niet abnormaal maar ZO ongeduldig wel.. ZO'n extra post helpt echt niet.. Het komt irritant over dus reageren mensen iig minder snel.

edit:
Oh en ipv van 2 berichten achter elkaar te plaatsen.. we hebben een edit knopje ;)..

Verwijderd

Topicstarter
Op Thursday 15 March 2001 21:54 schreef IceStorm het volgende:
Waarom zero tolerance? Omdat het hier anders een zooi wordt (history my friend)..

En met nieuwsgierig zijn is niks mis.. maar daar heeft dit niks mee te maken.. Het is gewoon zeuren/irritant overkomen. Ongeduldig is ook niet abnormaal maar ZO ongeduldig wel.. ZO'n extra post helpt echt niet.. Het komt irritant over dus reageren mensen iig minder snel.

edit:
Oh en ipv van 2 berichten achter elkaar te plaatsen.. we hebben een edit knopje ;)..
Ik ken de geschiedenis van GoT en de vele veranderingen en je hebt wel een beetje gelijk...maar het heeft in feite niks te maken met wat er in de geschiedenis van GoT gebeurd is. Daar zijn heel wat ergere dingen gebeurd dan een topic een keer omhoog schoppen.
En als ik nou een nieuw topic zou openen, en ik zou wat "geduldiger" zijn, zou die dan niet gesloten worden?? Let wel: met hetzelfde onderwerp??

En wat betreft die edit...
Het blijft wel zo overzichtelijk als ik voor 2 verschillende onderwerpen 2 verschillende posts gebruik of niet??

edit:

Enneh....je Icon doet het niet :P

• IceStorm

IceStorm

Als je wat geduldiger was had je nog wat credit kunnen krijgen.
Lijkt me duidelijk genoeg :)

Ennuh sorry, die edit das een tik van me :)

Verwijderd

Topicstarter
Op Thursday 15 March 2001 22:01 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Lijkt me duidelijk genoeg :)

Ennuh sorry, die edit das een tik van me :)
Dus het gaat echt alleen om die geduldigheid??
Nou dan komt er binnenkort nog wel een topicje...die zal ik dan netjes laten staan...

Maar ik kan zo nog meer voorbeelden noemen van die zogenaamde "ongeduldigheid" die nog veel erger waren. Daar hebben zelfs modjes in zitten relpyen...
Niet echt consequent hier dus....:(

• AntonT
  • Laatst online: 11:26

AntonT

One Ton!

Elke 2e thread over hetzelfde onderwerp wordt (tenzij het eerste topic op 255 stond en zinvol verdergaat) gesloten.

• IceStorm

IceStorm

Op Thursday 15 March 2001 22:04 schreef Tweakert het volgende:
Maar ik kan zo nog meer voorbeelden noemen van die zogenaamde "ongeduldigheid" die nog veel erger waren. Daar hebben zelfs modjes in zitten relpyen...
Niet echt consequent hier dus....:(
Laat maar zien.

Verwijderd

Topicstarter
Op Thursday 15 March 2001 22:04 schreef AntonT het volgende:
Elke 2e thread over hetzelfde onderwerp wordt (tenzij het eerste topic op 255 stond en zinvol verdergaat) gesloten.
Dat dacht ik wel...
dis toch wel een grote domper in mij GoT geschiedenis en ik vind het jammer dat dit soort dingen zo onnodig genadeloos afgestraft worden...
Het had volgens mij niet gehoeven...

/me gelooft alles nu wel en laat het erbij zitten
Pagina: 1