Ik heb onlangs mijn bose 321GS setje verkocht en moet zo langzamerhand eens wat nieuws weer komen. Ik dacht aan een marantz nr1601 reciever omdat die volgens mij alles kan en toch in mijn tv meubel past. Ik wou morgen even kijken of de mediamarkt die heeft en dan van de btw korting profiteren. Maar dan moet er nog een speakerset bij, nou denk ik aan een HKTS 9 of een Quadral Aluma 2060, iemand een idee met wat voor speakers ik beter uit ben of misschien nog een heel ander speakersetje in dezelfde prijsklasse?
Ze moeten klein en zwart zijn en mijn vriendin wil het liefst een niet al te grote subwoofer, maar daar is nog over te praten...
Ik zat ook nog te denken aan een tweedehands bose acoustimass 10, is dit als je dit voor 500 euro kan kopen ook nog een goede deal of betaal ik dan nog enkel voor de naam.
Ze moeten klein en zwart zijn en mijn vriendin wil het liefst een niet al te grote subwoofer, maar daar is nog over te praten...
Ik zat ook nog te denken aan een tweedehands bose acoustimass 10, is dit als je dit voor 500 euro kan kopen ook nog een goede deal of betaal ik dan nog enkel voor de naam.