xbox 360 voedings lampje rood

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo,
ik heb een vraag ik wou gaan spelen ik deed mijn controller in de onderste vakje, toen mijn
xbox 360 aan stond en opeens toen ik hem erin had viel me xbox uit toen had ik geprobeerd hem aan te klikken alleen lukte niet. Nu heb ik de stekker er uit gehaald en weer er in, toen lukte het toen deed ik hem weer uit en probeerde weer alleen lukte niet nu gaat die helemaal niet meer aan kunt iemand me helpen mijn voedings lampje geeft soms oranje aan soms rood

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14:51
Controleer of de voeding koel is
Het rode lampje kan betekenen dat de voeding te warm of oververhit is. Laat de voeding een aantal uur afkoelen in een goed geventileerde ruimte. Zet de console niet tussentijds aan, zodat de voeding voldoende tijd heeft om af te koelen. Zodra de voeding is afgekoeld, schakelt het voedingslampje van rood naar oranje en kun je de console weer inschakelen.

Als het voedingslampje nog steeds rood is nadat je de voedingseenheid hebt laten afkoelen in een goed geventileerde ruimte, moet de voedingseenheid mogelijk worden vervangen.

Neem voor meer informatie hierover contact op met de Xbox-ondersteuning op

BRON: Xbox 360: Het voedingslampje is rood

QUOTE 2: Als het voedingslampje oranje brandt, sluit je het snoer tussen de voedingseenheid en de console weer aan en controleer je of de connector (aan het ene einde van het snoer) correct en stevig op de console is aangesloten.
Als het voedingslampje schakelt van oranje naar rood nadat je de console hebt aangesloten, ligt het probleem bij de console zelf. In dat geval moet de console worden nagekeken

Kunnen dus verschillende dingen zijn.. Even laten nakijken dus.

[ Voor 24% gewijzigd door timwijn op 27-01-2011 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stollie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 10:01
Branden er op je xbox nog rode lampjes?
3 = dacht ik stuk
4 = kabel er niet goed in. Even allemaal er goed in doen.

Meer info kan ik even niet geven.

edit: dus kijk naar post hierboven.

[ Voor 11% gewijzigd door Stollie op 27-01-2011 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 18:20

FeaR

In GoT we trust

Volgens Microsoft betekent een rode led op de powersupply het volgende:
De externe voeding heeft een probleem gedetecteerd. De voeding heeft een aantal ingebouwde beschermingen die schade aan de console of de voeding zelf helpen voorkomen. De voeding schakelt zichzelf uit in de volgende omstandigheden:
  • Als de stroom te hoog is
  • Als de spanning te hoog is
  • Als de temperatuur te hoog is
In deze omstandigheden schakelt het voedingslampje van groen naar oranje of rood. Soms gaat het lampje helemaal uit. Als het voedingslampje groen of oranje brandt wanneer de voeding op de wandcontactdoos is aangesloten, werkt de voeding correct.
Had je zelf ook wel kunnen vinden neem ik aan? En doe alsjeblieft wat aan je spelling en interpunctie. De helft van de zinnen is daardoor gewoon niet te lezen en/of is grammaticaal zwaar incorrect.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
FeaR1986 schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 21:51:
Volgens Microsoft betekent een rode led op de powersupply het volgende:

[...]

Had je zelf ook wel kunnen vinden neem ik aan? En doe alsjeblieft wat aan je spelling en interpunctie. De helft van de zinnen is daardoor gewoon niet te lezen en/of is grammaticaal zwaar incorrect.
Hehe, ook ongeveer de eerste link die je vond toen je bij google intikte? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 18:20

FeaR

In GoT we trust

timwijn schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 21:52:
[...]
Hehe, ook ongeveer de eerste link die je vond toen je bij google intikte? 8)7
Nee, had eerst Engelse sites. Maar dat leek me voor de TS niet heel erg handig O-)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
FeaR1986 schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 21:55:
[...]

Nee, had eerst Engelse sites. Maar dat leek me voor de TS niet heel erg handig O-)
Haha nou volgens mij heeft ie inmiddels genoeg info O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Van de users wordt verwacht dat ze zich actief opstellen en inzet tonen wanneer ze een vraag hebben. Dat is hier niet bepaald aan de orde dus lees je in het vervolg aub eerst even in en ga zelf op zoek naar mogelijke oplossingen.
Overigens een schop gegeven naar Spielerij - Problemen & Vragen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1