Got app

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-09 17:09
Beste redactie,

Zoals ik op Twitter reeds vroeg.. ;) ... zou er iets te regelen zijn om gebruik te mogen maken van GOT data voor een app? Het zal een langdurig vrijwillig en uiteindelijk gratis project zijn omdat ik me nog in xml moet verdiepen e.d. Maar ik zou er serieus aan willen beginnen en heb dan uiteraard iets nodig om als basis te dienen.

Mocht het gewoon niet kunnen, dan is het een gevalletje pech natuurlijk.

Edit: En zuiver voor eigen gebruik, het icoontje is er al. ;)

Heel pril begin

[ Voor 16% gewijzigd door vgroenewold op 27-01-2011 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07:23
Ontzettend leuk idee ;)
Als het niet vanuit Tweakers zelf gaat komen, hoop ik dat je toestemming krijgt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:13
We zijn al bezig met een Tweakers app. Ik begrijp dat je een forum specifieke app wil maken, en dat je daar wat dingen van ons voor wil gebruiken. Zonder meteen ja of nee te zeggen : laten we daar eens over doorpraten. Ik neem contact met je op.

[ Voor 22% gewijzigd door zeef op 27-01-2011 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
De Tweakers app ken ik ja, dit gaat echt om het forum aangezien dat iets is wat nog mist en velen interessant vinden. Zelf heb ik nog geen apps in de appstore staan en dit zou een mooi eerste project zijn om weer meer ervaring op te doen. Uiteraard hangt het af van wat ik voor elkaar kan krijgen en of het een beetje wilt vlotten, maar dat kunnen we dan in volledige openheid bespreken. Zelfs als jullie het uiteindelijk niks vinden is het voor mij zowiezo waardevol te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Puur strikt gezien heb je trouwens de meeste data al natuurlijk. :P Je komt een heel eind met de RSS-feeds van topics en fora. Je zit dan wel enigszins met een probleem natuurlijk als je bedenkt dat veel posts opgemaakt zijn met HTML. Je zal dan je eigen methodiek moeten verzinnen om dat op de iPhone leuk te renderen, of gebruik moeten maken van een browsercomponent of iets dergelijks. En met dat laatste verlies je natuurlijk al snel de voordelen van een app. :)

Dit overigens los van of het wel of niet toegestaan wordt, da's zeef's pakkie an. :P

[ Voor 8% gewijzigd door NMe op 28-01-2011 12:41 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
Dat wordt allemaal nog vrij pittig inderdaad, het is dan ook vrij nieuw voor mij allemaal, maar ik denk dat ik met de xml feed zowiezo al een heel eind moet kunnen komen. Het wordt voor mij echt een project om mijn kennis uit te breiden en te kijken of ik dit uberhaupt al kan.

Met zeef heb ik inmiddels een goed gesprek gehad en we gaan er verder over praten wanneer ik een beter uitgewerkt idee heb. Of het dan verder gaat zal dan blijken. In ieder geval bedankt voor de respons!
Pagina: 1