Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een 27 inch iMac, met 4 GB DDR3. Er zijn nog twee slots over, dus ik wil er nog wel graag wat bij prikken. Ik wil dan natuurlijk wel meteen een module van 4 gb zodat ik als ik er later nog meer bij zou willen doen dan nog kan.

Als ik kijk wat er nu voor ram inzit geeft ie aan dat er 2x 2gb ddr3 1067 mHz in zit. Ik ging een beetje rondspeuren op internet en ik vond 4gc ddr3 van Corsair. Deze is echter 1066 mHz.

Mijn vraag, gaat dit werken in mijn Mac? En is corsair een merk om aan te raden, of kan ik beter voor een ander merk gaan?

Nog even een link naar de module:

http://www.acesdirect.nl/product/1189292/?c_id=2341#tabs

Wouter

Verwijderd

Laat mij je een beter advies geven en wel om hier te kijken en te bestellen en je vraag is en wordt gelijk beantwoord. :)

• Haazzz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:47
Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 16:43:
Laat mij je een beter advies geven en wel om hier te kijken en te bestellen en je vraag is en wordt gelijk beantwoord. :)
Niet echt de goedkoopste winkel als je het mij vraagt...

Ik zou een in het [Mem-ervaringen] Intel Mac - Deel 2 rond gaan kijken. Zulke vragen komen vaak voorbij in dat topic en er zijn ook genoeg ervaringen te vinden over bepaalde merken of series ;)
Daarnaast is het wel handig om de Tweakers Pricewatch te gebruiken om de goedkoopste winkel te vinden ;)

En om nog even je vraag te beantwoorden. De specs van dat geheugenbankje voldoen aan de specs van je iMac, dus in theorie werkt het gewoon :) Echter als je even in de Pricewatch kijkt vind je wel goedkopere opties ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Haazzz op 27-01-2011 16:58 ]