Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

We hebben pas een auto gekocht met daarin een Mobile Media Station ALPINE IVA W202R met daarop de Nav N go Limousine , helaas ook ingebouwd, kan het niet makkelijk eruithalen en alles bekijken. Dus zitten spelen met de Remote control, maar krijg dus NIETS voor elkaar. En ja een nieuwe batterij hiervoor gekocht, nog niets! En ja de veiligheidsvoorschriften opgevolgd, dus een stilstaande wagen inclusief de brake on, nog niets. Alpine manual doorgespit, voor zover ik kan zien zijn alle instellingen goed, ik weet het nu even niet meer.
De navigatie werkt dus wel, laat ik het zo zeggen hij weet precies waar we zitten en geeft dit ook netjes aan op zn scherm, alleen ik kan geen menu te pakken krijgen, druk en druk op de toetsen en vlak voor de infrarood poort maar helemaal niets. Wat kan ik doen. Zou makkelijker zjin als ik gewoon de tiptoetsen op het scherm kon gebruiken, maar gaat dus niet, wel bij de radio en dvd, mooi speleding die Alpine maar jammer van de nagivatie.
Alvast hartelijke dank

• Releases
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-11 20:54

Releases

Ja maar!

Moet je niet ergens een soort van aarde draad vastmaken aan de carroserie van de auto zodat die het parking geneuzel omzeild?

Verwijderd

Topicstarter
Geen idee over die aarde draad, dat zal ooit gebeurd zijn door de installateur, maar dat was mijn vraag niet.
Het parking geneuzel zoals je zegt, is voor mij meer een aanduiding dat de navigatie software WEL werkt !!

Het gaat mij erom dat ik ook graag de remote control zou willen kunnen gebruiken en dan bijvoorbeeld een route kunnen uitstippelen. De remote werkt dus niet, kan dus niets met deze navigatie op dit moment