Ergens in mei loopt mijn mobiele contract af en per eind februari kan ik een nieuwe afsluiten en direct een nieuwe phone.
Nu wil ik dus graag een smartphone hebben met android erop. Ik heb al wat dingen gelezen op internet en zat zelf aan een Google Nexus S te denken. Nu heb ik hier gelezen dat er wel wat commentaar op is, zoals het soort scherm wat er op zit. Hierdoor zijn er bij mij toch wat vragen ontstaan.
Hoe veel beter is een amoled scherm ten opzichte van een LCD scherm (nexus S). Is het verschil in kleuren echt heel erg groot? Is dat het enigste merkbare verschil of zit er ook een verschil in gevoeligheid in aanraking van het scherm (bijvoorbeeld met smsen)?
Zijn er verder nog echt negatieve punten? En wat zou eventueel een goed alternatief zijn?
Misschien is het ook wel handig als ik mijn eisen hier even neerzet
-navigatie voor in de auto
-fijn kunnen smsen
-goede agenda
-eventueel adressenboek
-niet te traag
-je moet er ook wat mee kunnen spelen
-wifi (zodat ik hem thuis in mijn netwerk kan zetten)
Nu wil ik dus graag een smartphone hebben met android erop. Ik heb al wat dingen gelezen op internet en zat zelf aan een Google Nexus S te denken. Nu heb ik hier gelezen dat er wel wat commentaar op is, zoals het soort scherm wat er op zit. Hierdoor zijn er bij mij toch wat vragen ontstaan.
Hoe veel beter is een amoled scherm ten opzichte van een LCD scherm (nexus S). Is het verschil in kleuren echt heel erg groot? Is dat het enigste merkbare verschil of zit er ook een verschil in gevoeligheid in aanraking van het scherm (bijvoorbeeld met smsen)?
Zijn er verder nog echt negatieve punten? En wat zou eventueel een goed alternatief zijn?
Misschien is het ook wel handig als ik mijn eisen hier even neerzet
-navigatie voor in de auto
-fijn kunnen smsen
-goede agenda
-eventueel adressenboek
-niet te traag
-je moet er ook wat mee kunnen spelen
-wifi (zodat ik hem thuis in mijn netwerk kan zetten)