Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Danny091283
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-05-2022
Ergens in mei loopt mijn mobiele contract af en per eind februari kan ik een nieuwe afsluiten en direct een nieuwe phone.
Nu wil ik dus graag een smartphone hebben met android erop. Ik heb al wat dingen gelezen op internet en zat zelf aan een Google Nexus S te denken. Nu heb ik hier gelezen dat er wel wat commentaar op is, zoals het soort scherm wat er op zit. Hierdoor zijn er bij mij toch wat vragen ontstaan.
Hoe veel beter is een amoled scherm ten opzichte van een LCD scherm (nexus S). Is het verschil in kleuren echt heel erg groot? Is dat het enigste merkbare verschil of zit er ook een verschil in gevoeligheid in aanraking van het scherm (bijvoorbeeld met smsen)?
Zijn er verder nog echt negatieve punten? En wat zou eventueel een goed alternatief zijn?

Misschien is het ook wel handig als ik mijn eisen hier even neerzet
-navigatie voor in de auto
-fijn kunnen smsen
-goede agenda
-eventueel adressenboek
-niet te traag
-je moet er ook wat mee kunnen spelen
-wifi (zodat ik hem thuis in mijn netwerk kan zetten)

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Het grote probleem is juist dat de een Amoled beter vind terwijl de ander juist liever sLCD heeft.
Verder hangt het echt af van je wensen welke telefoon je wilt, wel kan ik je vertellen dat navigatie, sms'en, agenda en adresboek voor elke telefoon wel hetzelfde zal zijn omdat het Android is, hoogstens heeft HTC een aparte schil er voor maar je kan altijd andere apps downloaden.
Niet te traag is een kwestie van naar de processor kijken, WiFi hebben ze allemaal en spelen kan ook met elke wel.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd

De eisen die je stelt zijn erg algemeen dus (bijna) iedere telefoon voldoet.
Verder is het wat mijzelf betreft heel erg persoonlijk. Ik vind bij voorbeeld jullie mening wel belangrijk maar ik beslis op basis van mijn eigen bevindingen en wensen (wat dat ook mag zijn)

• Danny091283
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-05-2022
Is het met navigatie zo dat elke phone met android voice aansturing heeft of is dit alleen verkrijgbaar met android 2.3?
Specifieke eisen heb ik niet echt. Als ik hem ook maar als mp3 speler kan gebruiken en er veel plezier van heb :)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Voor een lijstje met specs kun je in de Pricewatch terecht. Het is niet de bedoeling dat wij telefoons voor jou uit gaan zoeken. Als je specifieke vragen hebt mag je die natuurlijk stellen, maar ik heb niet het idee dat je zelf al op zoek bent geweest. De vragen die je hier stelt zijn nogal basic en zijn met Google of de zoekfunctie op GoT gemakkelijk te vinden. Zo is het gemakkelijk op te zoeken welke versies van Android voice-ondersteuning hebben, en zijn er zat reviews over Amoled vs. andere schermtechnologieën.

Kortom, een topic heeft zo geen zin, dus ik doe deze op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.