Toon posts:

Firmware Xerox Workcentre 5645

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Veldhuis93
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-05-2020
Kan gesloten worden

Het probleem is als volgt,

op dit moment loop ik stage, en hier is mij de opdracht gegeven om nieuwe firmware te zoeken voor de Xerox Workcentre 5645, probleem is dat de huidige firmware nogal verouderd is, dit is op te lossen met een patch, nu kom ik bij de reden waarvoor er een firmware update nodig is.

De printer is namelijk gekocht op een veiling, en het administrator password is veranderd, d. m. v. een firmwareupdate zou dit verholpen moeten zijn, maar om deze op dit moment te doen hebben we dus die patch nodig, en om die te installeren is dan weer het administrator password nodig, vicieuze cirkel enzovoorts.

de huidige firmware is 21.113.02.015, en we zouden graag updaten naar 21.120.52.000.
de firmwares staan helaas niet op internet anders kwam ik hier niet zoeken.

-update
hiermee bedoel ik de firmwares als tussenstappen tussen 21.113.02.015 en 21.120.52.000

groeten
Bernd

[Voor 6% gewijzigd door Veldhuis93 op 28-01-2011 09:14]

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-02 15:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

020 6563620 al gebeld?

Sorry, ik denk dat je Google kapot is:
* Date: Mar 30, 2010
* Version: 21.120.52.000

* Size: 105.6 MB
* Format: EXE

System Software version 21.120.52.000 General Release

* Installation Guide (PDF 245.6 KB)

Description

[Voor 87% gewijzigd door MAX3400 op 27-01-2011 11:34]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-01 22:06
ja idd, is gewoon te downloaden ? :P tik t ff in @ google met de meest simpele keywords namelijk " Workcentre 5645 firmware update " meteen bwamh ! 4 links van de fabrikant

• Veldhuis93
ik denk dat het niet goed begrepen wordt
om die firmware te installeren, heb je een patch nodig, en voor die patch het administrator password
wat we dus NIET hebben :(

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-02 15:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Veldhuis93 schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 11:36:
ik denk dat het niet goed begrepen wordt
om die firmware te installeren, heb je een patch nodig, en voor die patch het administrator password
wat we dus NIET hebben :(
Jij post 2 dingen tegelijk.

1) Je wil een admin password hebben
2) Je wil een versie kunnen downloaden

Punt 2) hebben we verzorgd voor je, punt 1) kan je zelf regelen/navragen op eerder gemeld nummer.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Veldhuis93
ik denk dat ik het misschien verkeerd heb uitgelegd, ff een aantal stappen

- Printer gekocht via veiling
- Admin password veranderd voordat we gekocht hadden
- Nieuwe firmware = nieuw password
- firmware kan niet direct geupdate worden naar nieuwste versie
- zoekt oudere firmwares, zodat met aantal stappen toch naar nieuwe versie kan

hoop dat het nu een beetje duidelijk is

[Voor 3% gewijzigd door Veldhuis93 op 27-01-2011 11:42]

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee