Beste tweakers,
Ik slaag er niet in om MKV's vloeiend te krijgen op mijn 40" samsung, terwijl het op mijn 22" wel deftig lukt
onderstaande variaties al uitgeprobeerd maar ik krijg steeds op dezelfde momenten in de films haperend beeld (niet in de audio) ongeveer een fractie van een seconde en hups hij gaat weer verder, dit om de 2-3 minuten. Er is geen hapering in andere video formaten en ik heb uiteraard al geprobeerd met een groot aantal mkv's
PC is geformateerd, alle drivers zijn vers van de pers en alle players zijn in de nieuwste versie!
pc specs:
intel Q6600
2GB DDR800
ATI HD 4850
monitor:
Samsung T220 (22") 1680x1050 (aangesloten via DVI)
Samsung LE40A558 (40") 1920x1080 (aangesloten via DVI met DVI-HDMI stukje)
beide schermen zijn nooit samen aangesloten, ik gebruik steeds de primary DVI-poort
players:
- XMBC & WMP classic + klite codec & KMplayer... met of zonder DVXA2 enabled
- VLC met of zonder hardware acc aan
Heeft iemand raad? Of hebben jullie meer info nodig...
Alvast bedankt
Ik slaag er niet in om MKV's vloeiend te krijgen op mijn 40" samsung, terwijl het op mijn 22" wel deftig lukt
onderstaande variaties al uitgeprobeerd maar ik krijg steeds op dezelfde momenten in de films haperend beeld (niet in de audio) ongeveer een fractie van een seconde en hups hij gaat weer verder, dit om de 2-3 minuten. Er is geen hapering in andere video formaten en ik heb uiteraard al geprobeerd met een groot aantal mkv's
PC is geformateerd, alle drivers zijn vers van de pers en alle players zijn in de nieuwste versie!
pc specs:
intel Q6600
2GB DDR800
ATI HD 4850
monitor:
Samsung T220 (22") 1680x1050 (aangesloten via DVI)
Samsung LE40A558 (40") 1920x1080 (aangesloten via DVI met DVI-HDMI stukje)
beide schermen zijn nooit samen aangesloten, ik gebruik steeds de primary DVI-poort
players:
- XMBC & WMP classic + klite codec & KMplayer... met of zonder DVXA2 enabled
- VLC met of zonder hardware acc aan
Heeft iemand raad? Of hebben jullie meer info nodig...
Alvast bedankt
[ Voor 9% gewijzigd door drbootygrabber op 27-01-2011 10:47 ]