Hallo iedereen,
Ik heb sinds een tijd een probleem met mijn Imac,
Als ik mijn Imac opstart krijg ik aan de linkerkant van mijn scherm twee balken.
Deze balken zijn of grijs of allemaal verschillende kleuren door elkaar.
Zie hieronder een paar afbeeldingen van het probleem:
Foto 1
Foto 2
Foto 3
Het trekt altijd naar een tijdje wel weer weg.
Maar het is toch een vervelend probleem.
Ik heb al flink op internet lopen zoeken en kwam wel problemen met schermen van de Imac tegen.
Maar dat waren andere problemen dan degene die ik heb.
Ik ben hier in Breda ook al naar een apple winkel geweest en daar gaven ze aan dat ik een nieuwe account aan moest maken en dat het probleem dan mischien opgelost zou zijn.
Maar dat lijkt me erg sterk omdat het probleem zich al voordoet voordat ik ben ingelogd op mijn imac.
Weet iemand van juliie mischien wat het probleem is en hoe ik het op kan lossen?
Wat overige informatie over mijn imac:
Imac 27 "
3.6 Ghz intel core i5
8 GB 1333 Mhz DDR3
Ati Radeon HD 5750 1 GB
Ik heb sinds een tijd een probleem met mijn Imac,
Als ik mijn Imac opstart krijg ik aan de linkerkant van mijn scherm twee balken.
Deze balken zijn of grijs of allemaal verschillende kleuren door elkaar.
Zie hieronder een paar afbeeldingen van het probleem:
Foto 1
Foto 2
Foto 3
Het trekt altijd naar een tijdje wel weer weg.
Maar het is toch een vervelend probleem.
Ik heb al flink op internet lopen zoeken en kwam wel problemen met schermen van de Imac tegen.
Maar dat waren andere problemen dan degene die ik heb.
Ik ben hier in Breda ook al naar een apple winkel geweest en daar gaven ze aan dat ik een nieuwe account aan moest maken en dat het probleem dan mischien opgelost zou zijn.
Maar dat lijkt me erg sterk omdat het probleem zich al voordoet voordat ik ben ingelogd op mijn imac.
Weet iemand van juliie mischien wat het probleem is en hoe ik het op kan lossen?
Wat overige informatie over mijn imac:
Imac 27 "
3.6 Ghz intel core i5
8 GB 1333 Mhz DDR3
Ati Radeon HD 5750 1 GB
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2011 09:27 . Reden: Problemen foto links ]