And The Only One
Zonder CPU gebeurt er niets.
De minimale PC configuratie is een plank + CPU + voeding + speaker. (Of kan iemand het met minder?)
Bij het opstarten geven de meeste borden met piepjes aan wat er fout zit. Maar het testen stopt bij de eerste fout die optreed.
Dat zal bij deze minimale configuratie wel het geheugen zijn. Als dit erin zit sputtert 'ie nog wat over de videokaart. Hierna word het beeld een beetje wazig en sterk afhankelijk van de testvolgorde van het bord. (Het boekje bij mijn plank heeft een piepcodetabel achterin.)
Mocht je meer apparatuur voorhanden hebben zoals een POST-card, dan kan je de verschillende Power-On-Self-Test fasen zien langskomen.
Hope this helps
De minimale PC configuratie is een plank + CPU + voeding + speaker. (Of kan iemand het met minder?)
Bij het opstarten geven de meeste borden met piepjes aan wat er fout zit. Maar het testen stopt bij de eerste fout die optreed.
Dat zal bij deze minimale configuratie wel het geheugen zijn. Als dit erin zit sputtert 'ie nog wat over de videokaart. Hierna word het beeld een beetje wazig en sterk afhankelijk van de testvolgorde van het bord. (Het boekje bij mijn plank heeft een piepcodetabel achterin.)
Mocht je meer apparatuur voorhanden hebben zoals een POST-card, dan kan je de verschillende Power-On-Self-Test fasen zien langskomen.
Hope this helps
Verwijderd
Ja dat lijkt me inderdaad minimaal...
Daarom heb ik de MSI gekocht, daar zitten vijf Diagnostic-Leds in, als hij ergens blijft steken, dan kun je het zo van een lijstje aflezen wat er mis is!
(Nu komt Abit er ook mee uit.)
Daarom heb ik de MSI gekocht, daar zitten vijf Diagnostic-Leds in, als hij ergens blijft steken, dan kun je het zo van een lijstje aflezen wat er mis is!
(Nu komt Abit er ook mee uit.)
Verwijderd
Ledjes is voor doven
Speakers is voor blinden
Ledjes PLUS speakers is voor mensen die doof EN blind zijn...

Maar een processor het je zowieso ALTIJD nodig.
Speakers is voor blinden
Ledjes PLUS speakers is voor mensen die doof EN blind zijn...
Maar een processor het je zowieso ALTIJD nodig.
Proc ram zijn minimaal nodig.
Dan gaat hij wel altijd om een vid en toetsebord zeike
Dan gaat hij wel altijd om een vid en toetsebord zeike
Verwijderd
Een maat van mij heeft zelf een test kaart gemaakt, in pci en ISA uitvoering, dan kan ie percies de tests zien de mobo maakt.
het enigste wat je nodig hebt is die kaart en je mobo en natuurlijk je voeding
Greets ShaDoW
het enigste wat je nodig hebt is die kaart en je mobo en natuurlijk je voeding
Greets ShaDoW
Heeeeeeeeeeeeeee Shwadow
Kijk dat zijn nu de kaarten die je moet hebben. Maar werken ze ook zonder CPU.
Mail hem effe Duhhhhhhhhh
:-)))))))))))))
Maar hoe heeft hij dat voor elkaar gekregen
Mzzl Diamon
Kijk dat zijn nu de kaarten die je moet hebben. Maar werken ze ook zonder CPU.
Mail hem effe Duhhhhhhhhh
:-)))))))))))))
Maar hoe heeft hij dat voor elkaar gekregen
Mzzl Diamon
And The Only One
Pagina: 1