Ik doe altijd tijden zaken met een reparatie bedrijf die laptops repareert. Maar vandaag kreeg ik ineens een hele rare discussie namelijk het volgende: 2 januari laptop opgestuurd met de vraag repareren van scherm. 3-01 ingeboekt bij het bedrijf vervolgens mededeling dat het ongeveer 2 weken gaat duren voor het scherm er is. met veel pijn en moeite klant weten over te halen die zei is prima ik wacht wel die 2 weken maar niet langer. vervolgens duurde het langer en eindelijk was het scherm binnen. nu bleek het scherm niet te werken en een andere was er niet dus zou er weer dik 2 weken overheen gaan.
Maar nu komt het: ik vraag dus om de laptop alvast terug te sturen zodat de klant intussen gewoon verder aan de slag kan. jammer van scherm wat niet helemaal goed werkt maar dat is dan jammer. kreeg ik als antwoord nee dit doen wij niet meer
dus ik zeg pardon het is die man zijn eigendom en hij wilt deze tijdelijk terug hebben zodat hij er verder mee aan de slag kan. Nee dit kon alleen als het scherm binnen was. Dus ik zei als het goed om geld ik betaal het scherm alvast wel. Maar dat kon niet want het scherm is nog niet binnen en moest dus eerst binnen zijn voordat er factuur aangemaakt kon worden.
Mijn vraag: kan een bedrijf zomaar jou eigendom "gijzelen" ? zoals als ik bereid ben alle kosten van te voren te betalen.
ik ben benieuwd wat jullie ervaringen/gedachte hier over zijn.
Maar nu komt het: ik vraag dus om de laptop alvast terug te sturen zodat de klant intussen gewoon verder aan de slag kan. jammer van scherm wat niet helemaal goed werkt maar dat is dan jammer. kreeg ik als antwoord nee dit doen wij niet meer
Mijn vraag: kan een bedrijf zomaar jou eigendom "gijzelen" ? zoals als ik bereid ben alle kosten van te voren te betalen.
ik ben benieuwd wat jullie ervaringen/gedachte hier over zijn.
How are you doing?