Ik ben een groot fan van Spotify, maar ik ben soms ook huiverig om het te gebruiken omdat het programma op willekeurige momenten m'n internetverbinding eruit kan knallen. Spotify zelf blijft foutloos draaien en bijv MSN hapert ook niet. Maar webpagina's bezoeken kan niet meer omdat de verbinding is verbroken. Wanneer Spotify niet aanstaat, zijn er nooit verbindingsproblemen. En hij schakelt de verbinding niet alleen uit, maar ook weer aan op willekeurige momenten. Want soms kan ik zomaar opeens wel weer webpagina's bekijken, waar dat een paar minuten eerder niet mogelijk was.
Het is tijdelijk op te lossen door de verbinding in z'n geheel te verbreken in Control Panel en weer aan te zetten. Dan heb ik weer verbinding, maarja, voor hoe lang?
Het feit dat het te fixen is door een reset van de verbinding lijkt mij dat het een softwarematig probleem is. Is er ergens nog een instelling in Spotify die ik moet maken? Of misschien een instelling betreft m'n verbinding? Zoals gezegd: wanneer Spotify niet draait, werkt de verbinding probleemloos.
Het is tijdelijk op te lossen door de verbinding in z'n geheel te verbreken in Control Panel en weer aan te zetten. Dan heb ik weer verbinding, maarja, voor hoe lang?
Het feit dat het te fixen is door een reset van de verbinding lijkt mij dat het een softwarematig probleem is. Is er ergens nog een instelling in Spotify die ik moet maken? Of misschien een instelling betreft m'n verbinding? Zoals gezegd: wanneer Spotify niet draait, werkt de verbinding probleemloos.