Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 393899

Topicstarter
Hallo,

Mijn movie cube R100 had gedeeltelijk de geest gegeven. Door achter firmware te zoeken ben ik op een post van dit forum terecht gekomen. Het topic "moviecube tweaking" is al wat ouder, maar voor mijn toestel wel interessant, dus daarom een nieuwe vraag: hoe stel ik een netwerk in zodat ik van mijn PC op de movie cube geraak. Momenteel lukt het enkel andersom.

Mark

vorige topic: [Emtec Moviecube] Tweaking MovieCube -R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:14

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Wat zegt de handleiding daarover?

Is het mogelijk om je player via ethernet te benaderen? Wellicht kan de support van Emtec ej voorzien van de juiste settings. :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
In de handleiding staat dat je contact moet opnemen met je netwerkberheerder. Aangezien ik dat zelf ben :-) haalt dat niet veel uit. Ik heb automatisch een ip adres op mijn cube laten installeren met DHCP en met dit IP adres probeer ik dan via Putty hettoestel te benaderen. Maar dat lukt niet (Error). In mijn netwerk wordt het toestel ook niet gedetecteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:14

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Hoe maak je dan exact verbinding en welke foutmeldingen krijg je te zien?

(ik ben er niet mee bekend, maar het is handig voor andere users hier om een volledig beeld te hebben, dus help ik je even ;) )

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik krijg een Putty "Fatal error": network error; connection refused.
De verbindingen zijn gemaakt via een WIFI router; maar wel LAN. PC via LAN naar router, Movie cube ook.
Bij netwerkverbinding krijg ik enkel mijn eigen PC's gedeelde mappen te zien.