Hallo allemaal,
op een website staat een prachtige (.swf) slideshow die ik met Flash Embed (jQuery tool) heb weergegeven. Ik heb alleen het verschrikkelijke probleem dat in Internet Explorer (
) de slideshow over de -in lightbox weergegeven- foto's in het portfoliomateriaal (neem nou een foto op website als voorbeeld) wordt weergegeven, waardoor ik de foto's voor de helft niet meer zie. Ik ben echt even radeloos nadat ik een email kreeg over deze fout.
Code van embedded flash header:
Verder wordt er gewoon in de header een linkje naar de jQuery tool gegeven:
Ik zou niet weten welke informatie ik verder nog moet geven, dus als ik informatie achterwege heb gelaten moet je het maar zeggen.
Alvast bedankt voor jullie antwoorden,
Joachim
op een website staat een prachtige (.swf) slideshow die ik met Flash Embed (jQuery tool) heb weergegeven. Ik heb alleen het verschrikkelijke probleem dat in Internet Explorer (

Code van embedded flash header:
code:
1
2
3
4
| <div id="flash"></div> <script> flashembed("flash", "<?php print base_path().path_to_theme() ?>/flash/header_v8.swf"); </script> |
Verder wordt er gewoon in de header een linkje naar de jQuery tool gegeven:
code:
1
| <script src="<?php print base_path().path_to_theme() ?>/js/jquery.tools.min.js" type="text/javascript"></script> |
Ik zou niet weten welke informatie ik verder nog moet geven, dus als ik informatie achterwege heb gelaten moet je het maar zeggen.
Alvast bedankt voor jullie antwoorden,
Joachim
[ Voor 10% gewijzigd door RobIII op 26-01-2011 20:59 ]