[JS/SWF] Slideshow blokkeert zicht op deel van lightbox*

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peaceful_turing
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-10-2023
Hallo allemaal,

op een website staat een prachtige (.swf) slideshow die ik met Flash Embed (jQuery tool) heb weergegeven. Ik heb alleen het verschrikkelijke probleem dat in Internet Explorer ( |:( ) de slideshow over de -in lightbox weergegeven- foto's in het portfoliomateriaal (neem nou een foto op website als voorbeeld) wordt weergegeven, waardoor ik de foto's voor de helft niet meer zie. Ik ben echt even radeloos nadat ik een email kreeg over deze fout.

Code van embedded flash header:
code:
1
2
3
4
<div id="flash"></div>
<script>
flashembed("flash", "<?php print base_path().path_to_theme() ?>/flash/header_v8.swf");
</script>

Verder wordt er gewoon in de header een linkje naar de jQuery tool gegeven:
code:
1
<script src="<?php print base_path().path_to_theme() ?>/js/jquery.tools.min.js" type="text/javascript"></script>

Ik zou niet weten welke informatie ik verder nog moet geven, dus als ik informatie achterwege heb gelaten moet je het maar zeggen.

Alvast bedankt voor jullie antwoorden,
Joachim

[ Voor 10% gewijzigd door RobIII op 26-01-2011 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
We zijn hier niet zo blij met spam (ook al is 't misschien niet zo bedoeld); post even linkje naar een "uitgeklede" testcase a.u.b. i.p.v. een complete website.

Verder: Heb je al gegoogled? Wat heb je gevonden? Etc. etc. Ik mis nogal wat zaken uit onze Quickstart namelijk en je maakt me niet wijs dat je niets kunt vinden over dit probleem.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peaceful_turing
Ik heb zeker wel gegoogled, en ik vond meer mensen met dit probleem, alleen geen oplossingen
Voorbeeld

[ Voor 134% gewijzigd door peaceful_turing op 26-01-2011 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
killking463 schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 21:12:
Ik heb zeker wel gegoogled, en ik vond meer mensen met dit probleem, alleen geen oplossingen
Voorbeeld
En hier?
Volgens mij is 't heel simpel: wmode="transparent". Als je een tool gebruikt om die flash te embedden zul je daar even in de documentatie moeten kijken of je die wmode via die tool/plugin/library kunt meegeven en zo niet een andere tool/plugin/library gebruiken of gewoon de flash in de HTML zetten oid. Maar google leert mij dat "Flash embed" 't ook zou moeten kunnen. De documentatie (mits ik de juiste "flash embed" heb) heeft 't over eenzelfde wmode.

[ Voor 41% gewijzigd door RobIII op 26-01-2011 21:24 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peaceful_turing
RobIII schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 21:20:
[...]

En hier?
Volgens mij is 't heel simpel: wmode="transparent". Als je een tool gebruikt om die flash te embedden zul je daar even in de documentatie moeten kijken of je die wmode via die tool/plugin/library kunt meegeven en zo niet een andere tool/plugin/library gebruiken of gewoon de flash in de HTML zetten oid. Maar google leert mij dat "Flash embed" 't ook zou moeten kunnen. De documentatie (mits ik de juiste "flash embed" heb) heeft 't over eenzelfde wmode.
Supersuper bedankt, je hebt mij en mijn klant hier echt mee geholpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
killking463 schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 21:31:
[...]

Supersuper bedankt, je hebt mij en mijn klant hier echt mee geholpen!
Gek dat ik met dezelfde google wél gevonden krijg wat ik zoek. Volgende keer even wat verder kijken dan je neus lang is dus en wat andere/algemenere/specifiekere* termen gebruiken en niet na 1 zoekopdracht opgeven ;)

* Doorhalen wat niet van toepassing is.

Over mij

Pagina: 1