Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

FTP duurt een eeuwigheid...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik wilde zojuist middels FileZilla een plugin installeren op Wordpress. Hiertoe moest de map van de plugin (die op mijn bureaublad staat) gekopieerd worden naar de pluginsmap op de internetserver.

Niks aan de hand zou je zeggen, maar ik ben nou al 2 à 3 minuten aan het wachten en de map (1.7mb) is nu pas bijna helemaal gekopieerd.

Het gekke is, als ik dit via de pluginsmanager van Wordpress doe, dan is het slechts seconden (!!) werk...

In het verleden heb ik ook wel eens een volledige Wordpress installatie via FTP geïnstalleerd, dat duurde ontiegelijk lang, via Installatron bij DirectAdmin was het zo gepiept.

Dus waar zit het 'm in? Waarom duurt dat uploaden via FTP/FileZilla toch zo lang?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 20:35:
Waarom duurt dat uploaden via FTP/FileZilla toch zo lang?
Misschien knijpt je ISP FTP verkeer? Misschien heb je last van een bokkende NAT en/of FTPProxy? God knows why, maar waarom staat dit in SEA :?

Waar hoort mijn topic?
SEA >> CSA (even aangenomen dat je aanname dat 't aan Filezilla ligt correct zou zijn).

@hieronder:
RedHat schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 20:38:
Passive wil nog wel eens problemen veroorzaken (Het gebruik ervan, of juist het niet gebruiken).
Vooral in 't geval van NAT inderdaad.

[ Voor 53% gewijzigd door RobIII op 26-01-2011 20:46 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-11 18:12
Passive wil nog wel eens problemen veroorzaken (Het gebruik ervan, of juist het niet gebruiken).