Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR9
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-03 20:07
Beste Mede-tweakers,

Ik heb net een nieuwe HP printer aangeschaft, de HP PhotoSmart e-All-in-One Printer (C245B)
Ik heb hem geinstalleerd op mijn laptop die draadloos is, en hij print goed draadloos.
Maar toen heb ik geprobeerd om de printer aan te sluiten op mij PC die op zolder staat, hij is aan gesloten door middel van powerlan.
Maar dat kan niet, het kan alleen via usb-kabel of draadloos netwerk
Want ik dacht dat via de powerlan die op de router is aangesloten zo door naar de printer kon maar dat kan niet.
Zijn er misschien nog mogelijkheden om toch draadloos te printen?

MVG
CR9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Ik gok zo dat die naar een ander ip adres moet wijzen. dus even in je printeinstellingen het huidige ip opzoeken en controleren in je instelingen op de pc

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR9
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-03 20:07
fish schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 20:33:
Ik gok zo dat die naar een ander ip adres moet wijzen. dus even in je printeinstellingen het huidige ip opzoeken en controleren in je instelingen op de pc
Ik snap je niet helemaal.
Inderdaad hij heeft zijn eigen ip-adres maar waar moet ik de instelling controleren

Wat eigenlijk mijn vraag is of het mogelijk is via Powerline/PowerLan draadloos te printen en hoe?

[ Voor 11% gewijzigd door CR9 op 26-01-2011 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Wacht even ...

Ik Dacht dat je de draadloos vervangen had voor powerline meuk
Je hebt gewoon de powerline stekker er op zolder er gewoon ingeduwd en geen draadje of acces point op aangesloten ?

Als het goed moet je zoiets krijgen
laptop --- (wlan) --- Router --- (lan) --- (dlanstekker1) --- (dlanstekker2) --- (lan printer)

of
laptop --- (wlan) --- Router --- (lan) --- (dlanstekker1) --- (dlanstekker2) --- (Accespoint) --- (Wlan printer)

[ Voor 39% gewijzigd door Fish op 26-01-2011 22:56 ]

Iperf