Beste Tweakers,
Wederom misschien niet het goede plekje... Maar niemand legt uit waar en hoe ik dan precies mijn vragen moet formuleren of posten...
Maar aangezien ik nu niet eens weet waar het over gaat, Vraag ik het hier eventjes.
Ik ben bezig met het samen stellen van een pc. Deze haal ik bij de PC boer om de hoek.
Toch kom ik tegen wat probleempjes.
Ik neem namelijk een i5 Sandy Bridge ( waarschijnlijk 2400)
Hier heb ik een MoBo voor nodig. Obviously.
Maar nu kwam ik dus op iets waar bij mij de vraagtekens nogal boven het hoofd hingen.
Wat is nu p67 of h67?
Het ging om de 2 versies van Asus, de:
P8H67-M, s1155 mATX, P67, DDR3, 2xPCIe, VGA, HDMI €92,-
P8H67-M LE,S1155 mATX, H67, DDR3, 2xPCIE, DVI, HDMI €88.-
Ik zie dat er verschil zit met de VGA en HDMI. En dacht zelf de DVI versie te halen.
niet omdat die goedkoper is, maar om de DVI port... Ookal gebruik ik er een videokaart op.
Iemand uitleg over deze 2 verschillen? En misschien een mening welke ik moet halen?
Ik ga er op gamen zoals WoW en Black Ops COD etc.
Thanks, Rik
Wederom misschien niet het goede plekje... Maar niemand legt uit waar en hoe ik dan precies mijn vragen moet formuleren of posten...
Maar aangezien ik nu niet eens weet waar het over gaat, Vraag ik het hier eventjes.
Ik ben bezig met het samen stellen van een pc. Deze haal ik bij de PC boer om de hoek.
Toch kom ik tegen wat probleempjes.
Ik neem namelijk een i5 Sandy Bridge ( waarschijnlijk 2400)
Hier heb ik een MoBo voor nodig. Obviously.
Maar nu kwam ik dus op iets waar bij mij de vraagtekens nogal boven het hoofd hingen.
Wat is nu p67 of h67?
Het ging om de 2 versies van Asus, de:
P8H67-M, s1155 mATX, P67, DDR3, 2xPCIe, VGA, HDMI €92,-
P8H67-M LE,S1155 mATX, H67, DDR3, 2xPCIE, DVI, HDMI €88.-
Ik zie dat er verschil zit met de VGA en HDMI. En dacht zelf de DVI versie te halen.
niet omdat die goedkoper is, maar om de DVI port... Ookal gebruik ik er een videokaart op.
Iemand uitleg over deze 2 verschillen? En misschien een mening welke ik moet halen?
Ik ga er op gamen zoals WoW en Black Ops COD etc.
Thanks, Rik
Antfarmer