Anoniem: 379068

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik heb zelf een Ziggo decoder namelijk de Cisco 8455DV8. Ik wist niet dat er zulke slechte bagger kwaliteit electronica bestond. Ik geloof dat we er bij ziggo 110 euro ervoor hebben betaalt. Maar goed Ik zou er heel graag vanaf willen. Mijn top ergernissen zijn:

* Zo traag zijn dat het lijkt alsof die vastloopt
* Het geluid crasht af en toe waardoor ik de stekker er uit moet trekken en er weer in moet doen
* TRAAG TRAAG TRAAG
* Ik kan maar 1 programma tegelijk opnemen
* Ik wil zelf een decoder uit kiezen en het liefst heb ik CI+

Wat kan ik hieraan doen. Het liefst heb ik een CI+ module maar dan kan ik weer niets opnemen.
Ik kan ook zeg maar een andere decoder met harde schijf kopen maar ik wil er niet veel geld aan uitgeven ze zijn extreem duur op pricewatch. Of ik koop een recorder met harde schijf en een CI+ module? Misschien zijn er zelfs nog goedkopere oplossingen? HEEELLLPPp!!!

• Releases
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:50

Releases

Ja maar!

Misschien overschakelen naar een Humax 5050 of de opvolger daarop?

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-06 23:37
Wat dacht je van ziggo bellen, en aankaarten je niet tevreden ben met je klachten etc en dat hij nog niet eens zo oud is ?.
En hun het laten oplossen ?

Anoniem: 379068

Topicstarter
Ik wil niet teveel uitgeven hoe duur is die humax? Het ligt niet aan Ziggo dit apparaat model is gewoon een dikke flop een vieze "NEU* Fout". Af en toe zegt hij ook dat er geen signaal is terwijl dat er wel is moet ik weer de stekker eruit trekken. Hij is van Cisco dus Ziggo heeft er niks mee te maken. Ze kunnen dat ding zo vaak repareren als ze willen het gaat ze toch niet lukken want repareren helpt niet dat ding heeft een totaal nieuwe firmware nodig wil het ooit nog gaan werken maar ik denk dat daar zelfs het probleem te diep voor is.

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-06 23:37
Anoniem: 379068 schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 18:13:
Ik wil niet teveel uitgeven hoe duur is die humax? Het ligt niet aan Ziggo dit apparaat model is gewoon een dikke flop een vieze "NEU* Fout". Af en toe zegt hij ook dat er geen signaal is terwijl dat er wel is moet ik weer de stekker eruit trekken. Hij is van Cisco dus Ziggo heeft er niks mee te maken. Ze kunnen dat ding zo vaak repareren als ze willen het gaat ze toch niet lukken want repareren helpt niet dat ding heeft een totaal nieuwe firmware nodig wil het ooit nog gaan werken maar ik denk dat daar zelfs het probleem te diep voor is.
Nope, je hebt hem gekocht bij Ziggo dus het is aan Ziggo niet aan Cisco om het te fixen, als je modem kapot gaat van Ziggo moet je ook bij Ziggo zijn en niet bij de gene waar het merk stickertje van is.

Cisco heeft het ding niet geleverd, dat is ziggo voor die €110,00 euro dus zou ziggo het binnen garantie termijn moeten oplossen, Ik zelf heb ook het aparaat en werkt bij mij prima.
De problemen die jij omschrijft had ik met mijn oude Samsung 360r.

edit : Desnoods laten vervangen door een Humax door Ziggo, en ja je kan zelf er 1 aanschaffen
Maar om eerlijk te zijn is dat de makkelijkste weg die jouw het meeste kost.
Want je hebt immers al betaald.

[Voor 8% gewijzigd door Mektheb op 26-01-2011 18:16]

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee