Toon posts:

Ziggo decoder

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• _corne
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 26-01-2011
Beste Tweakers,

Ik heb zelf een Ziggo decoder namelijk de Cisco 8455DV8. Ik wist niet dat er zulke slechte bagger kwaliteit electronica bestond. Ik geloof dat we er bij ziggo 110 euro ervoor hebben betaalt. Maar goed Ik zou er heel graag vanaf willen. Mijn top ergernissen zijn:

* Zo traag zijn dat het lijkt alsof die vastloopt
* Het geluid crasht af en toe waardoor ik de stekker er uit moet trekken en er weer in moet doen
* TRAAG TRAAG TRAAG
* Ik kan maar 1 programma tegelijk opnemen
* Ik wil zelf een decoder uit kiezen en het liefst heb ik CI+

Wat kan ik hieraan doen. Het liefst heb ik een CI+ module maar dan kan ik weer niets opnemen.
Ik kan ook zeg maar een andere decoder met harde schijf kopen maar ik wil er niet veel geld aan uitgeven ze zijn extreem duur op pricewatch. Of ik koop een recorder met harde schijf en een CI+ module? Misschien zijn er zelfs nog goedkopere oplossingen? HEEELLLPPp!!!

• Releases
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 09:00

Releases

Ja maar!

Misschien overschakelen naar een Humax 5050 of de opvolger daarop?

• Mektheb
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 17:34
Wat dacht je van ziggo bellen, en aankaarten je niet tevreden ben met je klachten etc en dat hij nog niet eens zo oud is ?.
En hun het laten oplossen ?

• _corne
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 26-01-2011
Ik wil niet teveel uitgeven hoe duur is die humax? Het ligt niet aan Ziggo dit apparaat model is gewoon een dikke flop een vieze "NEU* Fout". Af en toe zegt hij ook dat er geen signaal is terwijl dat er wel is moet ik weer de stekker eruit trekken. Hij is van Cisco dus Ziggo heeft er niks mee te maken. Ze kunnen dat ding zo vaak repareren als ze willen het gaat ze toch niet lukken want repareren helpt niet dat ding heeft een totaal nieuwe firmware nodig wil het ooit nog gaan werken maar ik denk dat daar zelfs het probleem te diep voor is.

• Mektheb
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 17:34
_corne schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 18:13:
Ik wil niet teveel uitgeven hoe duur is die humax? Het ligt niet aan Ziggo dit apparaat model is gewoon een dikke flop een vieze "NEU* Fout". Af en toe zegt hij ook dat er geen signaal is terwijl dat er wel is moet ik weer de stekker eruit trekken. Hij is van Cisco dus Ziggo heeft er niks mee te maken. Ze kunnen dat ding zo vaak repareren als ze willen het gaat ze toch niet lukken want repareren helpt niet dat ding heeft een totaal nieuwe firmware nodig wil het ooit nog gaan werken maar ik denk dat daar zelfs het probleem te diep voor is.
Nope, je hebt hem gekocht bij Ziggo dus het is aan Ziggo niet aan Cisco om het te fixen, als je modem kapot gaat van Ziggo moet je ook bij Ziggo zijn en niet bij de gene waar het merk stickertje van is.

Cisco heeft het ding niet geleverd, dat is ziggo voor die €110,00 euro dus zou ziggo het binnen garantie termijn moeten oplossen, Ik zelf heb ook het aparaat en werkt bij mij prima.
De problemen die jij omschrijft had ik met mijn oude Samsung 360r.

edit : Desnoods laten vervangen door een Humax door Ziggo, en ja je kan zelf er 1 aanschaffen
Maar om eerlijk te zijn is dat de makkelijkste weg die jouw het meeste kost.
Want je hebt immers al betaald.

[Voor 8% gewijzigd door Mektheb op 26-01-2011 18:16]

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee