[Outlook] Hoe contacten en agenda beheren buiten Outlook

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Sinds de komst van Gmail gebruik ik Outlook eigenlijk alleen om te synchroniseren tussen mijn pc, iPhone en iPad. Mail doe ik via mijn telefoon of web.

Van tijd tot tijd moet ik uiteraard wel mijn agenda of contactpersonen bijwerken op mijn pc. Dit gaat gewoon makkelijker dan op mijn telefoon. Alleen moet ik dan het logge Outlook opstarten met een PST bestand van 2 GB. Ook handig voor een backup...

Nu wil ik binnenkort een nieuwe PST aanmaken met alleen agenda en contactpersonen maar op dit moment wil ik vast een aantal aanpassingen doen. De vraag: is het mogelijk om dit bewerken op een andere manier te doen dan via Outlook?

In het verleden heb ik U3 software gehad die de contacten uit het PST bestand haalde en kon bewerken. Terugzetten was alleen niet mogelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-09 12:35

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Nieuwe PST aanmaken (leeg dus), oude & nieuwe PST koppelen, contacten/agenda van de ene naar de andere slepen, klaar...

Hou je een PST over van een paar MB (hopelijk). Bewerken kan je alleen zolang je in die PST kan graven; het is geen "online" bestand zoals bijvoorbeeld een Exchange Information Store.

Wel kan je, als je je sync goed inricht, alle devices leidend laten zijn en alle contacten/agenda in de PST laten aanvullen; je zal dan wel elke keer elk device moeten syncen.

Mogelijk, maar ik weet daar te weinig van, kan je beter je Gmail gaan gebruiken als contacts/agenda en daar mee syncen met elk device en af en toe de PST daarmee updaten?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof