Upgraden of Totaal nieuwe PC

Pagina: 1
Acties:
  • 320 views

• Alienprobe974
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-11 14:33
Hallo,

ik zat er aan te denken om mijn huidige pc te-upgraden maar is dat wel zo slim om te doen op dit moment bestaat mijn pc uit:

Asus m2n32Sli Deluxe
Amd Phenom 9850BE (Overclocked 3ghz)
4 Gig OCZ Sli Ready Ram ( 4x1gig)
2x Asus EN9800GT Ultra (standaard overgeclockte versie)

dit is allemaal aangesloten aan een 30" Full HD Panasonic beeldscherm

De games die ik speel zijn onder andere: CoD Mw2, CoD Blackops, WoW, Divinity 2 en Dragon Age en nog een paar spellen die nog uitmoeten komen o.a Crysis 2, Fable 3, Fear 3, Dragon Age 2

Mvgr. Marco

• Magic6399
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Waarom zou het niet slim zijn? Heb je erge last van haperende games? Wil je van je geld af? Moet het allemaal nét ff een tikje sneller?

Kortom: wat zou nou een echte reden moeten zijn om te upgraden?

• Take
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 24-11 13:31
Het valt mij op dat je geen reden er bij zet waarom je zou willen upgraden of vervangen ? zijn er onderdelen waar je ontevreden over bent. Heb wil je gewoon graag een nieuwe computer ?

• Alienprobe974
Nahja WoW en blackops lopen niet zo lekker en ik weet niet hoe die aankomende games het gaan doen dus dat is de reden enja alles kan wel wat mooier Blackops draait op low /medium zelfde voor wow

• beunhaasbaas
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-11 18:58
Als je wat nieuws neemt, doe dan een geheel nieuw systeem. Dit is namelijk compatible met alles wat nu gaat uitkomen. Maar ook ik zie het probleem niet, als het niet lekker loopt dan tja.. dan zou ik voor een nieuw systeem kiezen, maar als je favoriete spellen goed lopen.. dan nog niet.

• BiLo
  • Laatst online: 14-12 12:15

BiLo

PSN: toiletcleaner

heb je ook niet erg veel last van input-lag gezien je een TV scherm gebruikt

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

Verwijderd

Het ligt er allemaal aan hoeveel geld je ervoor over hebt :). Je speelt op een resolutie van 1080p en dan heb je bij nieuwe games gewoon een zware grafische kaart nodig of twee ;). Ook je processor (AM2+) en geheugen (DDR2) zijn natuurlijk verouderd. Ik denk toch dat voornamelijk je huidige grafische kaarten en de toch wel hoge resolutie waarop je gamed het probleem is. Je kunt bijvoorbeeld op een lagere resolutie gaan gamen om vervolgens hogere settings te gebruiken zodat je het upgraden/vervanging systeem kunt uitstellen.

• drijfhout
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-12 03:21
Alienprobe974 schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 16:21:
Nahja WoW en blackops lopen niet zo lekker en ik weet niet hoe die aankomende games het gaan doen dus dat is de reden enja alles kan wel wat mooier Blackops draait op low /medium zelfde voor wow
Als ik jou was zou ik eerst gaan kijken waar de bottleneck ligt.
Bij de CPU of de GPU?

Als het aan de grafische kaart ligt kun je weer genoeg vooruit door die te vervangen, en later bij een nieuwe pc kun je die toch gewoon erbij prikken.

als de CPU de bottleneck is dan zou ik gewoon gelijk voor een geheel nieuwe pc gaan.

• Alienprobe974
ok bedankt voor de reactie's allemaal ik denk dat ik nog een maandje of 2,3 gaat sparen en gewoon voor een hele nieuwe pc gaat :)

Verwijderd

Topics als deze zijn niet meer toegestaan, lees hiervoor *LET OP* - Wat moet ik kopen.

Dit betekent niet dat de vraag niet is toegestaan, je bent vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics: Best Buy Guide overzichtstopic.

Dit topic gaat dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.