Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Tele2] kan diverse websites niet openen (fiberspeed)

Pagina: 1
Acties:

• AlbertTCB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-12-2024

AlbertTCB

swing it baby

Topicstarter
De volgende websites staan op dezelfde server. Geen van deze kan ik openen thuis op zowel mijn Mac als iPad (geprobeerd met diverse browsers). Deze sites kan ik wel gewoon openen op mijn iPhone:

www.wholesaleanywhere.com
www.iwasborntowin.com
www.newsheadlinesindia.com

Ik ken deze sites niet, maar volgens reverse IP Lookup staan ze allemaal op dezelfde server.

Zouden mensen met Tele2 deze sites willen bezoeken en aangeven of ze laden? Ik heb zelf Fiberspeed (weet niet of dit iets uitmaakt).

Ik heb al flushdns uitgevoerd en de DNS server gewijzigd naar opendns en googledns. Ook dit heeft niet geholpen.

I'm just taking care of business

• schelling
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-10 00:22
Heb even gecheckt:

heb zelf ook fiberspeed Tele2, standaard dns.
Kan op alledrie de sites komen.

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/1102752308.png

[ Voor 25% gewijzigd door schelling op 26-01-2011 20:13 ]

• _Buran_
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-11 18:53
Heb het ook ff voor je nagekeken, ik zit gewoon op ADSL, maar ik kan in ieder geval ook op alledrie de sites komen zonder problemen.

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-11 01:04

Mavamaarten

Omdat het kan!

Zeker dat ze niet door Tele2 geblokkeerd worden ? Het zijn namelijk allemaal frauduleuze sites volgens Web of Trust...

Android developer & dürüm-liefhebber

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

• AlbertTCB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-12-2024

AlbertTCB

swing it baby

Topicstarter
Ja, het gekke is dat ik deze sites dus wel via mijn telefoon (3G) kan benaderen, maar niet via pc's op mijn thuisnetwerk. Jullie kunnen het wel (evenals een kennis die het voor mij probeerde).

Als ik echter de site probeer te bezoeken via zo'n online proxyserver-site (zoals topbits.us), dan kan ik de websites wel openen. Heb geen aparte router in het netwerk, alles gaat via de modem/router van Tele2. Een hard reset heeft ook niet geholpen.

Trouwens, de sites die ik gaf zijn gewoon voorbeelden van een website die op dezelfde server (69.167.141.6) staan als waar het mij om gaat. Ik ken die andere sites niet.

Wat zou de reden hiervan kunnen zijn? Of belangrijker: de oplossing?

Edit 1: na veel speuren en uitproberen blijkt dat door een fout mijn ip-adres is geblokkeerd door de webhost. Dit is nu gefixed waardoor ik weer gewoon op mijn site kan komen. Blijkt dat meer mensen hier last van hadden deze week. Lekker 8)7

Edit 2: Ik had dit probleem ook op een klachtensite gezet. Dit is toen vrijwel dezelfde dag door het webcare team van Tele2 opgepakt. Ik werd keurig op mijn mobiel opgebeld. Lof dus voor Tele2 wat dit betreft.

Tip: als je net als ik geen vaste telefoon hebt, maar wel vaak minuten in je mobiele belbundel hebt: de klantenservice van Tele2 is ook gewoon op een 06 nummer te bereiken _/-\o_

[ Voor 33% gewijzigd door AlbertTCB op 28-01-2011 18:14 ]

I'm just taking care of business

Pagina: 1