Themaforum: Vakantie?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Het valt me op dat er een hoop topics opduiken over vakanties en citytrips.
Het is dan ook de tijd dat mensen plannen gaan maken of hebben gemaakt voor de vakantie(s) van 2011. Geloof ik

Ik weet niet of we op tweakers nog aan themaforums doen, maar is het een leuk proefballonnetje om daar misschien een themaforum voor in het leven te roepen?
Uiteraard passen die topics makkelijk in SG en de HK, waar ze nu staan, maar die overlap heb je natuurlijk vaak met themaforums.

Wat vinden mijn mede-usertjes en de modjes ervan? :)
Het kan ook zijn dat ik gewoon de zomer in mijn bol heb, natuurlijk 8)

Een willekeurige lijst van vakantietopics van de afgelopen tijd:
Tips voor vakantie in Rome
Vakantie 2011
Welk vakantiepark of vakantiehuis moet ik kiezen?
Dagje weg: Köln. Tips?
Ideetjes voor citytrips
Op vakantie naar... Japan?
Op vakantie! 2011!
Vakantie IJsland
Citytrip: Budapest of Sofia
[La dolce vita] Festivals 2011 - LL'11, Pinkpop, Sziget, RW

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:10

SmartDoDo

Woeptiedoe

Of er een themaforum komt of niet, er kan sowieso met tag's worden gewerkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

SmartDoDo schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 22:15:
Of er een themaforum komt of niet, er kan sowieso met tag's worden gewerkt :)
Ik dacht dat tags in GC (of op z'n minst in SG) afgeschaft waren?

Zelf denk ik dat er te weining topics zijn om een forum bestaansrecht te geven, en de aantal malen dat er ook gevraagd is om een thema-forum het antwoord was dat het best in SG past, en die mening deel ik dan ook.

[ Voor 29% gewijzigd door Gunner op 26-01-2011 22:17 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:24

crisp

Devver

Pixelated

Gunner schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 22:16:
[...]

Ik dacht dat tags in GC (of op z'n minst in SG) afgeschaft waren?
Die zijn in SG juist recentelijk aangezet; daarvoor hadden topics in SG inderdaad nog geen tags omdat het nooit eerder aangezet was (van 'afschaffing' is dus al helemaal geen sprake).

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:23
In de HK is dat nog niet het geval, is het wel op termijn de bedoeling dat tags op heel GoT actief gaan worden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

HK werd door de powers-that-be gezien als te vervuilend voor de tagcloud, dus daar is het bewust uitgelaten.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

crisp schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 22:29:
[...]

Die zijn in SG juist recentelijk aangezet; daarvoor hadden topics in SG inderdaad nog geen tags omdat het nooit eerder aangezet was (van 'afschaffing' is dus al helemaal geen sprake).
Ok, ik denk dat we 'tags' verschillend interpreteren. Ik gebruik niet de ingebakken forum-tags bijvoorbeeld. Ik refereerde naar de [serieus] tags bijvoorbeeld in topic-titels.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:00

CeesKees

I rest my Kees

En dan nog, waarom het themaforum vakantie? Is reizen niet een veel betere benaming?

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-09 20:32
Hoe lang zou dit themaforum dan aanwezig moeten zijn? Van Januari t/m Augustus ofzo?
Het lijkt me wel leuk zo'n subforum, los van of het echt noodzakelijk is, maar lijkt me enorm onhandig om dat 2/3e van het jaar te hebben, maak dan een permanent subforum.

Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:19

Standeman

Prutser 1e klasse

imo heeft een dergelijk (tijdelijk) forum niet echt veel bestaansrecht gezien het aantal topics & posts. Het is niet zo dat SG/HK overspoelt wordt en je door het topics het forum niet meer kan zien.

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Maar vakantie is eigenlijk reizen en vakantie is niet echt gerelateerd aan een specifiek tijdstip.

Je zou dan beter een vast forum met reizen kunnen maken, maar of je dat als tech-forum wilt is dan de vraag.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Het is niet de bedoeling om een subforum in het leven te roepen, maar ik dacht dat van januari to april (ofzo?) het seizoen is dat mensen oriënteren en hun vakantie boeken, vandaar :)

Als er een subforum zou moeten komen, dan zou een eigen huis- & tuinforum het volgens mij beter doen (huis kopen, klussen, etc) :P Maar dat is de bedoeling niet.

Dit proefballonnetje heb ik overigens ook opgelaten omdat het, met uitzondering van eindexamens en tweedekamerverkiezingen (ga ervanuit dat dat met de PS-verkiezingen niet het geval zal zijn), tegenwoordig zelden een themaforum voorbijkomt in GC. Misschien begrijpelijk omdat het organisatorisch makkelijker is, maar themafora werken ook stimulerend over dat thema (denk ik).

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-09 20:32
Maar als het themaforum foetsie is, daarmee ook al z'n topics, kun je dus niet terugkoppelen naar de interessantere reizen (hoe was het etc). Of worden die topics dan naar SG verplaatst? (en het jaar daarop weer terug naar het vakantie thema forum? :P )
En voor mij ligt een vakantie ook niet persee in de zomermaanden, voor mij ook niet tijdgebonden aan jan-april.

Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:21

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Alternatief: breng die topics onder in Vervoer, en maak daar dan Vervoer & Vakantie van ofzo?

Oslik blyat! Oslik!

• sloth
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
* sloth schopt deze draad omhoog

Een themaforum over reizen lijkt me een prima idee! Is hier nog animo voor?
Pagina: 1