Toon posts:

LiteOn fikker loopt steeds vast....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik met Nero een cd wil kopieren, loopt Windows 98 totaal vast |:( bij het lezen van een cd in m'n Aopen DVD speler (tjee wat een zin).
Alles staat Master.
ide 1: Hd (M)
ide 2: Aopen DVD (M)(staat wel op ATA66 kabel en loopt volgens Bios op UDMA2)
ide 3: Liteon fikker (M)
ide 4: ZIP 100 (M)
(ide 3 en 4 zitten op een Abit Hotrod66)
Ik heb al m'n liteon geflashed naar firmware 1.22
:?
Wie o wie weet raad?

• Hellhound
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 05-05 23:35
Brandt je met Burn-Proof ? zoja dan heb ik gehoord dat je dan dma voor je writer moet uitzetten. Ik heb sinds gisteren die Lite-On en keur m zwaar goed :), geen problemen.

Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |

• leander
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 02-03-2025
Op Thursday 15 March 2001 21:30 schreef Hellhound het volgende:
Brandt je met Burn-Proof ? zoja dan heb ik gehoord dat je dan dma voor je writer moet uitzetten.
Ik heb die brander ook en ik hoor de hele tijd mensen zeggen dat je 'm van DMA af moet halen...
Ik heb 'm op DMA staan en 't werkt allemaal prima. Kan iemand me ff overtuigen waarom je 'm niet op DMA zou moeten zetten?

Leander

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Op Thursday 15 March 2001 21:30 schreef Hellhound het volgende:
Brandt je met Burn-Proof ? zoja dan heb ik gehoord dat je dan dma voor je writer moet uitzetten. Ik heb sinds gisteren die Lite-On en keur m zwaar goed :), geen problemen.
Ik heb ook de liteon, maar zet de DMA dus WEL aan. Anders vertraagt het je systeem een beetje, weet niet waarom, maar tijdens het branden zonder DMA hapert de muisbewegingen. Met DMA ging het perfect.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• Hazzz-E
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09-2025

Hazzz-E

Que?

Heb je de VIA-ide drivers geinstalled?

ZO ja: De-installeren die CRAP !!