Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[pricealerts] Prijs + verzendkosten

Pagina: 1
Acties:

• Koesper
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-11 07:17

Koesper

Matched: Blah blah

Topicstarter
De huidige pricealerts, die overigens geweldig is, baseert nu zijn prijzen altijd op de kale productprijs.
Maar meestal moet je ook verzendkosten betalen als je iets aanschaft in een webshop.

Aangezien de verzendkosten per webshop kunnen verschillen, kan het zijn dat de kale productprijs bij shop A hoger is, maar door de lage verzendkosten het uiteindelijk toch goedkoper kan zijn dan bij shop B

Bij de wenslijst kan je al aangeven ofdat je met verzendkosten rekening wil houden. Zou dit voor de pricealerts ook een idee zijn?

[ Voor 1% gewijzigd door Koesper op 26-01-2011 14:00 . Reden: pricewatch getikt ipv pricealerts ]

When I roll my head across my keyboard, it says: aerfcdv5y8iuh7y6t5rf4e3

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16:44

Megalodon86

Enzyme X

Dit vind ik een uitstekend idee. Ik krijg de laatste weken steeds alerts binnen, maar inclusief verzendkosten, blijkt de shop vrijwel even duur als de concurrentie, waardoor het alert (voor mij) nog helemaal niet gewenst is.

Een klein praktijk voorbeeld; zojuist bij dit product een alert gehad:

pricewatch: Seagate Barracuda 7200.11 ST31500341AS, 1.5TB

Mijn alert stond op 55 euro, terwijl de goedkoopste shops momenteel boven de 60 euro zitten. Nu biedt E-Bug de schijf voor 54,63 aan en wordt mijn price alert "verpest". Inclusief verzendkosten is de prijs namelijk alsnog ruim 64 euro. Voor mij is dit dus eigenlijk een vals alarm.