Zijn er hier tweakers aanwezig welke dezelfde ervaring als ik hebben gehad met het updaten van hun Vertex 2 60 GB? Ik weet dat hier al aardig wat topics over zijn aangemaakt, maar naar mij weten is mijn situatie enigzins 'uniek'
Mijn specs op het moment:
2600k
p67 asrock extreme 4
4gb XMS Corsair
Vertex 2 60GB (40GB in beslag, 19GB vrij)
Windows 7 64bit
Mijn bios herkend de schijf, Windows herkent de schijf, maar alleen het update programma van OZC herkent de schijf niet.
Nu is hier heel veel over te vinden op Google en tevens op de fora van OCZ maar geen situaties hetzelfde als die van mij..
Ik heb btw alle tips die ik daar kon vinden geprobeerd, zoals;
- Update Programma als administrator uitvoeren
- Andere sata poort, zowel 3Gbs als 6 Gbs geprobeerd
- MS sata drivers opnieuw installeren
- Nvidia sata drivers verwijderen en MS drivers daarvoor in de plaats (n.v.t. op mijn situatie, ik had immers geen Nvidia drivers)
Ik heb helaas mijn stats van AS SSD niet bij de hand maar zo uit mijn hoofd behaalde ik
seq: 200MB/s Read en 50MB/s write
4k: (post ik vanavond)
4k 64thrd:(post ik vanavond)
ACC time:(post ik vanavond)
Iemand nog een geniale ingeving hier?
Mijn specs op het moment:
2600k
p67 asrock extreme 4
4gb XMS Corsair
Vertex 2 60GB (40GB in beslag, 19GB vrij)
Windows 7 64bit
Mijn bios herkend de schijf, Windows herkent de schijf, maar alleen het update programma van OZC herkent de schijf niet.
Nu is hier heel veel over te vinden op Google en tevens op de fora van OCZ maar geen situaties hetzelfde als die van mij..
Ik heb btw alle tips die ik daar kon vinden geprobeerd, zoals;
- Update Programma als administrator uitvoeren
- Andere sata poort, zowel 3Gbs als 6 Gbs geprobeerd
- MS sata drivers opnieuw installeren
- Nvidia sata drivers verwijderen en MS drivers daarvoor in de plaats (n.v.t. op mijn situatie, ik had immers geen Nvidia drivers)
Ik heb helaas mijn stats van AS SSD niet bij de hand maar zo uit mijn hoofd behaalde ik
seq: 200MB/s Read en 50MB/s write
4k: (post ik vanavond)
4k 64thrd:(post ik vanavond)
ACC time:(post ik vanavond)
Iemand nog een geniale ingeving hier?
[ Voor 2% gewijzigd door BiLo op 26-01-2011 13:34 . Reden: aanvulling ]
| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |