U3 usb en powerpoint viewer 2010

Pagina: 1
Acties:

• mayckelvz
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 04-11-2025
Hallo,

Voor het bedrijf waar ik werkzaam ban maken wij regelmatig presentaties in office 2010.
Het probleem waar wij ooit tegenaanlopen is de compatabiliteit van de softwareversies van MS office bij de opdrachtgever.
Ooit MOETEN wij gebruik maken van de huidige apparatuur die de opdrachtgever ter plaatsen heeft (een presentatie extern houden dus). We mogen dan geen laptop of degelijke meenemen of aansluiten.
Het enige wat toegestaan is om een USB-stick in te pluggen waarop de presentatie opgeslagen staat.

Momenteel hebben we een USB-stick van Sandisk, de Cruzer 16GB. Hierop heb ik U3 launchpad geinstalleerd maar krijg het niet voor elkaar om een powerpoint viewer te installeren.

(de presentatie opslaan in een oudere versie is geen optie, we willen de overgangen en layout van de office 2010 presentatie behouden)

Heeft iemand ervaring met dit probleem en wat kunnen we doen om dit op te lossen?

Alvast bedankt,...

Verwijderd

Je kan het document publiceren..

Officeballetje --> Publiceren --> Inpakken voor cd --> naar map kopiëren --> usbstick..

vervolgens komt er op de stick ook een ppviewer waarmee je hem kan openen.

dit is overigens de stappen voor 2007, ik neem aan dat,dat voor 2010 ook wel geldt

• mayckelvz
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 04-11-2025
Officeballetje --> Publiceren --> Inpakken voor cd --> naar map kopiëren --> usbstick..
Heb ik geprobeerd, je moet nu de viewer downloaden via internet, dit is echter niet altijd mogelijk.

We hebben slechts enkele seconden de tijd om de presentatie op te starten en te beginnen met presenteren.
Downloaden is in dit geval ook geen optie.

Misschien nog andere ideeen? :?

Verwijderd

Lekker dat MS dat weer omgegooid heeft.

Ik zie het mogelijk is om een film te maken als presentatie.. is dat een optie?

je heb ook http://portableapps.com/ misschien dat die wel meewerkt.

een andere optie is misschien om de installer te onleden om vervolgens alle bestanden in 1 map te doen en kijken of hij werkt..

De program files\microsoft office\office14\ dir is opzich, is helaas niet voldoende.

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2011 19:26 ]

• HeSitated
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-10-2025
mayckelvz schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 13:09:
Momenteel hebben we een USB-stick van Sandisk, de Cruzer 16GB. Hierop heb ik U3 launchpad geinstalleerd maar krijg het niet voor elkaar om een powerpoint viewer te installeren.
Even een opmerking van andere aard: bij menig bedrijf/instelling mag je wel een USB-disk gebruiken, maar geen U3....

Om je een teleurstelling te besparen.... ;)