Sinds een maand heb ik hier een nieuwe stereo setup bestaande uit 2x XTZ 99.26 die aan een NAD C370 hangen die gelinkt is aan mijn PC. Werkt allemaal als een zonnetje, alleen 1 probleem: het rechterkanaal valt regelmatig weg! De NAD heb ik tweedehands gekocht en buiten dat is de versterker vast en zeker al dik 7+ jaar oud dus garantie zal ik niet meer kunnen claimen.
Als ik de versterker een ouderwetse tik op de bovenkant geef komt het signaal weer terug maar ik ben niet van plan om als Mike Tyson achter de pc te zitten...
Klinkt dit als een probleem wat makkelijk te verhelpen is? Contactje of soldeertje wat los is gelaten?
hoop dat iemand me hiermee kan helpen
edit: heb er eens op gelet en het lijkt erop dat het probleem zich alleen voordat als de versterker nog niet warm is...maar dan nog erg vervelend...
Als ik de versterker een ouderwetse tik op de bovenkant geef komt het signaal weer terug maar ik ben niet van plan om als Mike Tyson achter de pc te zitten...
Klinkt dit als een probleem wat makkelijk te verhelpen is? Contactje of soldeertje wat los is gelaten?
hoop dat iemand me hiermee kan helpen
edit: heb er eens op gelet en het lijkt erop dat het probleem zich alleen voordat als de versterker nog niet warm is...maar dan nog erg vervelend...
The number one enemy of progress is question