Wanneer komen de nieuwe SSD's van Intel eraan?

Pagina: 1
Acties:
  • 212 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01:13

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Hoi,

Ik ben van plan om binnekort een 40GB 9mm 2.5" SSD-tje te kopen voor mijn netbook, alleen weet ik me nog te herinneren dat Intel in Q4 2010 nieuwe SSD's zou uitbrengen, maar ik zie ze nog niet op de markt!

Daarnaast zou ik graag een 100 of 80 GB SSD voor mijn desktop willen kopen; wie kan me vertellen wanneer deze uitkomen (Intel 25M?)

Thanks! :)

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

nieuws: 'Intels 25nm-ssd's verschijnen pas in februari 2011'
Bedoel je die?
Hier nog een lijstje met relevante artikelen.

Volgens mij zijn die 80/120GB X25-Ms er gewoon al? Of is een X25-M niet hetzelfde als een 25M (ben zelf ook maar een SSD-noobje)? Of moet dit ook per se derde generatie Postville zijn?

Dit had je trouwens ook zelf makkelijk kunnen vinden. Ik weet qua ontwikkelingen op SSD gebied echt 0,0, behalve de standaardprincipes waar het op werkt. Dat er een derde generatie Postville SSD's (Postville-refresh?) aankomt weet ik ook nu pas door die artikelen.

Tip voor de volgende keer dat je een topic opent: gebruik eerst de search functie voordat je een topic opent ;)
Dat wordt trouwens ook verwacht op GoT, check ook Het algemeen beleid #topicplaatsen

[ Voor 75% gewijzigd door crizyz op 26-01-2011 00:38 . Reden: aanvullende info toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:08

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Dit soort zaken is met een beetje eigen inzet wel terug te vinden in de bestaande ervaring topic's. Dit is niet echt iets om een topic voor te openen, daarom ook een slotje.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Dit topic is gesloten.