Ik ben van Ubuntu naar Arch Linux X86_64 gegaan en nu kan ik ETQW niet meer starten
Het scherm wordt heel even een seconde zwart en dan valt hij terug op de terminal met de volgende code.
Alles werkt al perfect op arch linux alleen dit spel nog... en laat het nu mijn favoriete spel zijn ook nog
Het enige wat ik hierover kan vinden in google is mijn eigen post in het arch forum en een franse pagina waar ik geen snars van begrijp.
Ik heb de pagina door Babelfish gehaalt maar nu snap ik er nog minder van dan voorheen
Hier is de link
iemand een idee wat hier fout gaat ?
Het scherm wordt heel even een seconde zwart en dan valt hij terug op de terminal met de volgende code.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| ******************** FATAL ERROR: Image '_default' was generated with internal format 0x83f0 but GL returned 0x0 ******************** 8/8/8/8 RGBA bits, 24 depth bits, 8 stencil bits no multisampling vsync: SDL reports 140547840 - broken? initializating SDL Joysticks initialized 0 controller(s) --------------- BSE Shutdown ---------------- --------------------------------------------- Shutting down SDL subsystem idRenderSystem::Shutdown() Sys_Error: Image '_default' was generated with internal format 0x83f0 but GL returned 0x0 |
Alles werkt al perfect op arch linux alleen dit spel nog... en laat het nu mijn favoriete spel zijn ook nog

Het enige wat ik hierover kan vinden in google is mijn eigen post in het arch forum en een franse pagina waar ik geen snars van begrijp.
Ik heb de pagina door Babelfish gehaalt maar nu snap ik er nog minder van dan voorheen

Hier is de link
iemand een idee wat hier fout gaat ?
[ Voor 3% gewijzigd door Trekkerkearl op 25-01-2011 22:26 ]
Ik heb d’r nich veur keuzn Tukker te wean, ik heb gewoon onmeunig mazzel had!