[Win7] Verse installatie wil niet afronden op laptop

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb een legale volle versie van Windows 7 Home Premium 64bit NL gekocht. Deze wil ik op mijn Samsung R710 laptop installeren (Centrino2, 4Gb mem, 320gb HD). Alles gaat goed totdat de installatie wordt afgerond. De laptop reboot plots en start de setup opnieuw. Hij zegt dan 'Services opstarten...' en geeft direct erna een foutmelding:

"Uw computer is onverwachts opnieuw opgestart of er is een onverwachte fout opgetreden. De installatie van Windows kan niet doorgaan. Klik op OK om de computer opnieuw op te starten en start vervolgens de Windows-installatie opnieuw als u Windows wilt installeren"

Als ik op OK klik zie ik even in beeld staan

"De installatie wordt voortgezet nadat de computer opnieuw is opgestart"

De pc reboot en hetzelfde proces begint. Ik heb al meerdere keren de gehele setup opnieuw doorlopen, alle partities verwijdert en geformatteerd (gaat dus niet om een upgrade maar een geheel nieuwe installatie), hij blijft hier echter op vast lopen. Ook hangt er geen usb-apparaat aan de laptop.

Wat kan ik nog proberen?

Heb al veel gezocht op google/got maar kom echt nergens op uit :(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2011 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok na 4.5 uur klooien is het opgelost. WinXP er opgezet, BIOS geupdate en weer terug naar Win7 :*) Wel helaas m'n avond door verpest }:O