Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 16:11:
Maar mijn vraag gaat niet over video splitten... Het maakt niet uit wat ik op mijn exteren hd zet ook al is het 100 MB, hij laad dan met een overdracht van 20MB/ps+ en dan opeens gaat het lampje van blauw na rood en alles blijft dan vast zitten.
EN dan krijg ik even later cyclus error , en mijn externe HD loopt dan vast mits ik hem loskoppel of uitzet dan is mijn pc in een keer klaar met alles en werkt alles weer 100%.
Cyclus error. Bedoel je een Cyclic Redundancy Check Error? Oftewel een CRC error? Dat betekend gewoon dat het gene wat je kopieert niet gelijk is aan wat er op de HDD staat. Dat kan onder andere komen door een brakke schijf of door een foutieve indeling van de schijf.
Je zegt dat je de schijf met een los tooltje geformatteerd hebt. Waarom eigenlijk niet vanuit Windows zelf?
HD-Tune wat eerder aangeraden werd kan onder andere de S.M.A.R.T. status van je harde schijf uitlezen. Als hier fouten in staan, dan weet je dat er iets mis is met de schijf.
Ik vermoed dat je schijf óf niet goed geformatteerd is, of dat hij een aantal bad-sectors heeft. Controleer dus de SMART status eerst even en als dat OK is, formatteer hem dan eens vanuit Windows zelf met het standaard formatteer programma.
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25