AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
klinkt heeeel flauw, maar als het werkt niet, als het niet werkt is er een grote kans van wel ja...
Bij mij geeft het geen problemen met een Realtek 8029 kaart en een Intel 21041 kaart op 1 IRQ.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Als ik mij niet vergis moet dat kunnen, maar moet je hardware & je OS Shared IRQ's aankunnen.
Zo heb ik in Win2k mijn Soundblaster Live Player 5.1 en mijn Realtek netwerk kaartje opdezelfde IRQ zitten.
Mijn BIOS gaf overigens wel mooi een melding van het feit dat ze allebei shared IRQ's moesten supporten (omdat ze dus op dezelfde IRQ zitten), toen ik mijn soundblaster er bij prikte.
Hoe die support onder Linux is, en eerdere versies van Wintendo weet ik niet.
Ik heb gezegd.
Zo heb ik in Win2k mijn Soundblaster Live Player 5.1 en mijn Realtek netwerk kaartje opdezelfde IRQ zitten.
Mijn BIOS gaf overigens wel mooi een melding van het feit dat ze allebei shared IRQ's moesten supporten (omdat ze dus op dezelfde IRQ zitten), toen ik mijn soundblaster er bij prikte.
Ik heb gezegd.
Compromises are for the weak
Hoe zet je in je bios shared irqs aan. Mijn realtek 8029 kaart werkt met beeldscherm op een irq namelijk 11 iemand idee.
Heb je een KT7(A) bord? Op die borden is het eerste slot op dezelfde IRQ als de AGP gezet. Kun je dus beter leeg laten...Op Friday 16 March 2001 10:50 schreef peterzwet het volgende:
Hoe zet je in je bios shared irqs aan. Mijn realtek 8029 kaart werkt met beeldscherm op een irq namelijk 11 iemand idee.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Uit ervaring heb ik het idee dat Linux wat minder moeilijk doet over gesharede IRQ's want als Windows crashte, dan liep Linux vaak nog als een zonnetjeOp Friday 16 March 2001 10:35 schreef Tha_Butcha het volgende:
Als ik mij niet vergis moet dat kunnen, maar moet je hardware & je OS Shared IRQ's aankunnen.
Ik heb gezegd.
Pagina: 1