Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Advies voor webdesign software please

Pagina: 1
Acties:
  • 348 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een programma om zelf websites mee te maken maar ik kom er niet goed uit. Ik had studio webdesign 5 pro gekocht aangezien dat programma mij wel goed leek. Na installatie kreeg ik bij het opstarten een fout melding. De firma Easy computing bleek falliet en ik kon dus geen hulp meer verwachten. Ik kreeg in ieder geval wel mijn geld terug. Ik ben nu dus weer opzoek naar een web design programma van rond de € 100,--.

Heeft iemand ervaringen met dit soort programma's en misschien een advies ?

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-11 19:45

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Tja, wat wil je gaan doen? Ik doe zelf vrij veel front-end webdesign (wat je ziet) en ik gebruik notepad++ gratis en een studentenversie van de Adobe paketten. Wat voor pakket zoek je? Zoiets als dreamweaver?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• EoG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-11 08:43

EoG

BOFH

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-11 09:49

Bosmonster

*zucht*

Ik weet niet goed hoe het op de PC zit, maar op de Mac heb je Rapidweaver als een van de populairste tools.

Dreamweaver is waarschijnlijk een beetje aan de prijs (570 euro voor een losse licentie).

(even uitgaande dat je een eenvoudige WYSIWYG-editor zoekt)
Tja.. aangezien 9/10 pakketten die je daar gaat vinden bagger is, kan ik me de vraag van TS wel voorstellen.

Al hoort het topic waarschijnlijk wel in Software en niet hier :)

[ Voor 50% gewijzigd door Bosmonster op 25-01-2011 17:11 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb veel gegoogled maar leest te weinig over de mogelijkheden die de pakketten bieden. Ik wil niet al te complexe websites maken, waar ik tekst, foto's en links op kwijt kan. Ik wil ook de mogelijkheid van een forum niet uitsluiten en ik wil ook op termijn een webshop starten.

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Ik wil niet al te complexe websites maken, waar ik tekst, foto's en links op kwijt kan. Ik wil ook de mogelijkheid van een forum niet uitsluiten en ik wil ook op termijn een webshop starten.
Redelijk gepolariseerde wensen :P

[ Voor 16% gewijzigd door Bosmonster op 25-01-2011 17:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bosmonster schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 17:19:
[...]

Redelijk gepolariseerde wensen :P
Tja ik weet niet wat de toekomst biedt.

• Freeaqingme
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21:25
Ik zou eens kijken naar Eclipse PDT, dit is feitelijk 't kleine broertje van ZendStudio. Ik kan me wel voorstellen dat dit te hooggegrepen is.

No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

• Creadion
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 03-10 13:14
Als je gewoon wat informatie kwijt wilt, dan kun je toch ook een CMS gebruiken en daar een leuke template bij downloaden?

Een lijstje met populaire open source systemen: http://php.opensourcecms.com/scripts/show.php?pagenumber=1

Zelf maak ik veel gebruik van CMSMadeSimple, alleen is hier naar mijn weten niet veel keuze in kwa templates.

Wil je vooral voor makkelijk en veel opties gaan, dan zou ik kiezen voor Joomla.

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 17:20:
[...]

Tja ik weet niet wat de toekomst biedt.
Dat snap ik, maar er zit een wereld van verschil tussen een statische eigen website bijhouden en een eigen forum/webshop opzetten.

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01:25

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Voor dat dit weer uitloopt op een draadje waar iedereen z'n favoriete editor gaat dumpen zonder verdere onderbouwing, brei ik er een einde aan. Soortgelijke topics hebben we genoeg gehad ondertussen. Er is oa bij Google genoeg vergelijkingsmateriaal te vinden om een redelijke keuze te maken.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.